Аудит роботи кол-центру медзакладу: опитувальник

Якщо ваш заклад практикує запис пацієнта по телефону, оператор повинен не просто прийняти дзвінок, а й проконсультувати пацієнта щодо умов запису, порадити, до якого лікаря звернутися, як підготуватися до обстеження тощо. Перевірте роботу ваших працівників та вибудуйте план навчання, щоб виправити недоліки в роботі.

Анкету для оцінювання роботи операторів колл-центру варто розробляти ретельно: від того, скільки секунд минуло, доки оператор підняв слухавку, до того, як він попрощався. Особливо слід звернути увагу на повноту наданої інформації та бажання допомогти клієнту.

Аудит роботи кол-центру медзакладу: опитувальникЧитайте: "Анкетування пацієнтів диспансерно-поліклінічного відділення — приклад"

Перегляньте покроковий план опитування операторів в якості "таємного покупця", допрацюйте з огляду на специфіку роботи вашого медзакладу та використайте для вдосконалення навичок спілкування з пацієнтами ваших працівників.

Етапи аудиту роботи операторів колл-центру таємним покупцем

ЕтапДії таємного покупцяНа що звернути увагу у діях оператора
І. З’єднання та привітання1. Зателефонувати до закладу за наданим номером телефону;
2. Записати, скільки минуло секунд, доки оператор підняв слухавку;
3. Поставити оператору 2-3 запитання на власний розсуд;
4. Якщо додзвонитись із першого разу не вдалось, вказати причини
1. Як розпочав розмову (має привітатися, а також чітко та у помірному темпі вимовити назву компанії, своє ім’я та на вимогу — свій номер оператора);
2. Мовлення (має спілкуватись тією мовою, якою до нього звернувся клієнт)
ІІ. Консультування, надання інформації1. Стежити за мовленням оператора, його бажанням підтримувати діалог;
2. Стежити за вичерпністю відповідей оператора;
3. Стежити за діями оператора у випадку виникнення конфліктної ситуації;
4. Оцінити, наскільки оператор був уважним та активним
1. Чи використовував фрази «очікуйте на лінії», «дякую за очікування», «будь ласка» під час уточнення та пошуку інформації, чи підтримував діалог;
2. Чи надав повну інформацію про час прийому, вартість послуг, як пацієнту необхідно підготуватись до процедур, строки виконання досліджень тощо;
3. У випадку виникнення конфліктних ситуацій — чи запропонував варіанти їх розв’язання, чи залишався позитивно налаштованим;
4. Чи говорив чітко та у темпі, зручному для сприймання інформації;
5. Чи перебивав, перепитував;
6. Чи використовував суржик, жаргон, сленг, лайливі вислови, слова-паразити, чи правильно наголошував слова;
7. Чи використовував відповідний тон (не надто тихо, не надто гучно), чи було чутно у голосі іронію, монотонність, байдужість
ІІІ. Завершення діалогуЗаписати точний час, коли поклали слухавкуЯк закінчив розмову: чи подякував за дзвінок фразою «дякую за дзвінок»
Аудит дає змогу побачити, що саме потрібно змінити в організації роботи операторів. Це допоможе підвищити рівень сервісу, зменшити кількість «загублених» дзвінків та значно зменшити час очікування на лінії.

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів (ІІ група)

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді