Як зареєструвати медзаклад та лікаря в системі eHealth?

Вже в квітні стартує всеукраїнська приписна кампанія з вибору лікаря первинної медичної допомоги. В її межах потрібно зареєструвати й медичний заклад та інший медичний персонал у системі eHealth. Перегляньте та збережіть алгоритм реєстрації закладу та лікаря!

В Україні система eHealth складається із центрального та зовнішніх компонентів. У центральному компоненті зберігається та обробляється інформація. Зовнішній компонент — це програмні рішення від приватних медичних інформаційних систем (МІС).

За допомогою цих сервісів заклади охорони здоров’я взаємодіють із центральним державним компонентом eHealth: реєструють заклад, лікарів, пацієнтів, укладають електронні угоди тощо.

Медичні заклади зможуть обирати будь-яку медичну інформаційну систему з-поміж тих, які пройшли перевірку і підключилися до центрального компонента eHealth. Кожен медичний заклад зможе обрати ту МІС, яка задовольняє його потреби. Базовий набір електронних сервісів для лікарів, а також доступ пацієнтів до системи будуть безплатними.

Як зареєструвати медичний заклад у системі eHealth

КРОК 1

Отримуємо електронний цифровий підпис (ЕЦП):

ЕЦП від суб’єкта господарювання для керівника закладу, головного бухгалтера чи керівника відділу кадрів закладу;

ЕЦП працівника закладу для лікарів та інших користувачів (не стосується лікарів ФОП).

КРОК 2

Забезпечуємо технічне оснащення робочого місця та закладу (комп’ютер, доступ в інтернет).

КРОК 3

Обираємо та пiдключаємо МІС.

Через інтерфейс обраної МІС керівник реєструє заклад у системі:

обирає тип закладу (бюджетна/приватна власність);

вводить дані про заклад (код ЄДРПОУ, організаційно­правова форма, повна назва, скорочена назва, публічна назва, види діяльності — КВЕД, місце реєстрації, фактична адреса);

вводить свої персональні дані, контакти закладу (номер телефону та електронна пошта);

зазначає відокремлені підрозділи;

надає відомості про державну акредитацію (категорія, дата видачі, термін дії, дата, номер наказу МОЗ);

зазначає дані про ліцензію (серія, номер, дата видачі та термін дії);

підписує Електронним цифровим підписом (ЕЦП).

Далі відбувається верифікація закладу, а саме перевірка інформації згідно з даними ЄДР про код ЄДРПОУ та КВЕД, автоматизованою базою даних медичних, фармацевтичних та науково­педагогічних працівників сфери управління МОЗ. Керівник отримує на e­mail посилання для логіна та пароля для входу в систему.


Скачайте алгоритм реєстрації медзакладу

Як зареєструвати медзаклад та лікаря в системі eHealth?

Як зареєструвати медзаклад та лікаря в системі eHealth?Читайте: "Зарплата медсестер в 2018: приклади та робочі ситуації"

Як зареєструвати лікаря в системі eHealth

КРОК 1

Лікар входить у систему та отримує можливість реєструвати декларації.

КРОК 2

Керівник закладу розподіляє ролі та вводить інформацію про бухгалтера і представника відділу кадрів закладу (далі — відповідальна особа).

КРОК 3

Відповідальна особа входить у систему через інтерфейс МІС. Розподіляє ролі та вводить інформацію про лікарів закладу, які надають ПМД, інший персонал, який буде користувачами системи для роботи з формами декларацій (реєстратори, медсестри, фельдшери закладу тощо).

КРОК 4

На зазначені e­mail лікарі та інший персонал, що внесені в систему, отримують посилання для логіна та пароля для входу в систему.

КРОК 5

Лікар або інший персонал вводять у систему інформацію про пацієнта та роздруковують копію, яку пацієнт підписує особисто. Внутрішній номер декларації обраного лікаря формується автоматично


Скачайте алгоритм реєстрації лікаря

Як зареєструвати медзаклад та лікаря в системі eHealth?



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді