Відповідь
При списанні матеріальних цінностей закладом охорони здоров’я провадиться така робота:
1) за наказом керівника створюють комісію зі списання матеріальних цінностей, до складу якої входить головна медична сестра;
2) визначають ступінь придатності матеріальних цінностей до подальшого їх використання, вивчають причини, що призвели до їх списання. За потреби до зазначеної роботи залучають спеціалістів відповідних служб, організацій;
3) складають протокол результатів засідання комісії з оформленими актами щодо майна, яке підлягає списанню;
4) готують і направляють звернення до суб’єкта управління основними засобами щодо одержання дозволу на їх списання;
5) виконують демонтаж запропонованих до списання основних засобів, вилучають дорогоцінні метали, далі оцінюють їх та оприбутковують. Зазначене відображають у відповідних бухгалтерських проведеннях;
6) головному розпоряднику коштів надають звіт про списання майна.
У статті з’ясуємо, як вести облік інформації про лікарські засоби та медичні вироби у медичному закладі, які документи при цьому заповнювати
Навіщо потрібна інвентаризація в закладі охорони здоров’я? Які головні вимоги до її організації та проведення? Читайте в статті
З’ясуйте порядок проведення інвентаризації лікарських засобів і медичних виробів у КНП. Хто проводить? Що і як інвентаризувати? Як оформлювати результати інвентаризації медикаментів?
Дізнайтеся, за якими формами обліковувати та списувати бактерицидні лампи, які дані обов’язково вказати в цих документах, як розрахувати показник загального утворення відходів та найвигідніше утилізувати відпрацьовані бактерицидні лампи
Дізнайтеся, які документи заповнювати під час обліку та списання крафт-паперу та як правильно використовувати у медзакладі малоцінні і швидкозношувані предмети.