Хто затверджує і погоджує кошторис, фінансовий план та штатний розпис КНП

3200

Запитання

Хто затверджує і погоджує кошторис, фінансовий план та штатний розпис для комунального некомерційного підприємства? (За редакцією автора)

Відповідь

Господарську діяльність КНП визначають відповідно до вимог Господарського кодексу України (ГК) щодо діяльності державних комерційних або казенних підприємств, а також інших вимог, передбачених законом (ч. 10 ст. 78 ГК).

Зразки планів на 2020-й: скачайте

Фінансовий план — основний документ, відповідно до змісту якого комунальне підприємство отримує доходи і здійснює видатки, а також визначає обсяг та спрямування коштів, аби протягом року виконувати визначені статутом функції. Щоб якісно організувати роботу зі складання фінансового документу, засновник повинен затвердити власний порядок складання фінплану (далі — Порядок). Оскільки на законодавчому рівні такого порядку для комунальних підприємств не існує, за основу можна взяти Порядок складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 02.03.2015 № 205 (далі — Порядок № 205), але необов’язково беззаперечно дотримувати усі його вимоги. В локальному Порядку достатньо передбачити основні етапи складання фінплану та звітів про його виконання. Засновнику варто врахувати особливу діяльність некомерційного підприємства, яке не має на меті отримувати прибуток.

Тож порядок розробки і затвердження фінансового плану визначає власник. Річний фінплан підприємства затверджують до 1 вересня року, який передує плановому (абз. 2 п. 2 ст. 75 ГК). А подають його на розгляд уповноваженому органу ще раніше — зазвичай до 1 червня. Такі строки вказані в Порядку № 205, але засновник може передбачити і інші. Терміни, а також орган, що буде розглядати документ, визначають у локальному Порядку. Це може бути, наприклад, комісія з розгляду соціальних питань чи бюджетного планування. Після розгляду і можливого внесення змін проект передають на затвердження засновнику чи іншому органу, який визначений знову ж таки у Порядку.

На відміну від ЗОЗ — бюджетних установ, ЗОЗ — комунальні підприємства не складають кошторису.

КНП самостійно визначає свою організаційну структуру, установлює чисельність працівників і затверджує штатний розпис. Можете подати штатний розпис на погодження засновнику підприємства. Хоча на законодавчому рівні це не визначено.

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Положення про преміювання працівників медичного закладу: як розробити

З'ясуйте, як урегулювати питання преміювання медичних працівників, які локальні документи затвердити та як їх оформити. Розробіть положення про преміювання медичних працівників за зразком
36959

Відпустки медичних працівників

Відпустки медичних працівників через професійні особливості викликають багато запитань у відділу кадрів медичного закладу. Розкажемо, як правильно надати відпустку та які документи оформити
92354