Графік прибирання приміщень для брудної білизни

1008

Запитання

Як скласти та оформити графік прибирання приміщень для брудної білизни у медичному закладі?

Відповідь

Всі поверхні у санітарній кімнаті мають бути роблені з таких матеріалів, що легко піддаються вологому прибиранню і дезінфекції. Санітарна кімната має бути обладнана:

  • витяжною механічною вентиляцією;
  • бактерицидним опромінювачем;
  • окремим входом;
  • умивальником;
  • ліктьовими дозаторами з антисептиком і рідким мийним засобом для оброблення рук;
  • закритим диспансером з одноразовими рушниками для висушування рук;
  • дезінфекційними засобами;
  • інвентарем для прибирання;
  • ганчірками;
  • стелажами з покриттям;
  • спеціальним одягом;
  • засобами індивідуального захисту.

Графік прибирання приміщень для брудної білизниЧитайте: "Дії медпрацівника в разі смерті людити поза межами медзакладу"

Прибирання у приміщеннях для брудної білизни

Частота прибирання Дії медсестер
Щодня Здійснювати вологе прибирання із застосуванням мийно-дезінфекційних засобів
Не менше двох разів на добу Опромінювати приміщення протягом 30 хвилин
Кожні три дні Проводити генеральне прибирання із використанням дезінфекційних засобів, включаючи оброблення стін і вікон приміщення
Примітка. Транспортні засоби після вивантаження брудної білизни дезінфікують на санітарних майданчиках або в окремих приміщеннях.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

СОП «Гігієнічна обробка рук»: зразок

Тримайте зразок СОП «Гігієнічна обробка рук». Документ допоможе знизити ризик передавання до пацієнта потенційно небезпечних мікроорганізмів і захистити персонал від мікрофлори пацієнта
13828