Як списати бланки суворої звітності в разі реорганізації ЗОЗ

744
Автор
керівник експертної групи «Експертус Головбух» Цифрового видавництва Експертус, Київ

Запитання

Після того як до лікарні приєднали декілька амбулаторій, з’ясувалося, що на балансі залишилися бланки суворої звітності, як-от: форма № 122-2/0 «Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів», яка втратила чинність, форма 127/о «Медична довідка для отримання дозволу (ліцензії) на об’єкт дозвільної системи» та форма № 083/0 «Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом». Як правильно оформити документи на їх списання?

Відповідь

Якщо форма медичної довідки втратила чинність і, відповідно, свій «суворо звітний» статус, доручіть комісії закладу охорони здоров’я (ЗОЗ) скласти акт списання. Зокрема, це стосується і форми № 083/0 «Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом», яка втратила чинність відповідно до спільного наказу МОЗ та МВС від 15.02.2013 № 124/151.

Юлія Миколаєць адвокат, партнер Юридичної фірми STATUS, член Ради Комітету медичного і фармацевтичного права та біоетики України НААУ
З’ясуйте, які медичні документи зобов’язана заповнювати медична сестра. Нагадаємо, що ведення документації — обов’язкова умова правомірної діяльності кожного закладу охорони здоров’я

До комісії включіть медичну сестру, завідувача відділення тощо, а також бухгалтера. Це може бути або спеціально створена комісія, або комісія, яку призначили наказом ЗОЗ для списання медичної документації.

Форму акта списання розробіть самотужки. Обов’язково зазначте ідентифікаційні дані бланків (серії, номери) та їх кількість. Також укажіть причину списання:

[…] непридатні до використання у зв’язку з невідповідністю вимогам законодавства

Зробіть посилання на наказ, за яким форма втратила чинність.

Крім того, комісія має визначити й подальшу долю цих бланків — підлягають знищенню або здаванню на макулатуру. Далі передайте акт до бухгалтерії.

Форма № 127/0 «Медична довідка для отримання дозволу (ліцензії) на об’єкт дозвільної системи», затверджена наказом МОЗ від 20.10.1999 № 252 (далі — Наказ № 252) досі чинна. Відповідно до пункту 2 Порядку видачі медичної довідки для отримання дозволу (ліцензії) на об’єкт дозвільної системи, затвердженого Наказом № 252, списати у присутності комісії з оформленням відповідного акта можна лише пошкоджені бланки медичних довідок. Тож підстав знищувати чинні бланки, які стануть у пригоді ЗОЗ після приєднання, немає.

До чого готуватися ЗОЗ після скасування Господарського кодексу

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Типова форма обліку відходів: бланк

Заповнюйте дані про об’єкт утворення, збирання, перевезення та оброблення відходів у окремо затвердженій формі. Скачайте бланк форми обліку відходів та використовуйте в роботі
773

Організація роботи ЛКК

У статті розглянемо основні аспекти роботи лікарсько-консультативної комісії медичного закладу, порядок створення, основні напрями роботи, а також отримаєте зразок оновленого положення про ЛКК
182203