Як списати бланки суворої звітності в разі реорганізації ЗОЗ

116
Автор
керівник експертної групи «Експертус Головбух»

Запитання

Після того як до лікарні приєднали декілька амбулаторій, з’ясувалося, що на балансі залишилися бланки суворої звітності, як-от: форма № 122-2/0 «Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів», яка втратила чинність, форма 127/о «Медична довідка для отримання дозволу (ліцензії) на об’єкт дозвільної системи» та форма № 083/0 «Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом». Як правильно оформити документи на їх списання?

Відповідь

Якщо форма медичної довідки втратила чинність і, відповідно, свій «суворо звітний» статус, доручіть комісії закладу охорони здоров’я (ЗОЗ) скласти акт списання. Зокрема, це стосується і форми № 083/0 «Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом», яка втратила чинність відповідно до спільного наказу МОЗ та МВС від 15.02.2013 № 124/151.

Юлія Миколаєць адвокат, партнер Юридичної фірми STATUS, член Ради Комітету медичного і фармацевтичного права та біоетики України НААУ
З’ясуйте, які медичні документи зобов’язана заповнювати медична сестра. Нагадаємо, що ведення документації — обов’язкова умова правомірної діяльності кожного закладу охорони здоров’я

До комісії включіть медичну сестру, завідувача відділення тощо, а також бухгалтера. Це може бути або спеціально створена комісія, або комісія, яку призначили наказом ЗОЗ для списання медичної документації.

Форму акта списання розробіть самотужки. Обов’язково зазначте ідентифікаційні дані бланків (серії, номери) та їх кількість. Також укажіть причину списання:

[…] непридатні до використання у зв’язку з невідповідністю вимогам законодавства

Зробіть посилання на наказ, за яким форма втратила чинність.

Крім того, комісія має визначити й подальшу долю цих бланків — підлягають знищенню або здаванню на макулатуру. Далі передайте акт до бухгалтерії.

Форма № 127/0 «Медична довідка для отримання дозволу (ліцензії) на об’єкт дозвільної системи», затверджена наказом МОЗ від 20.10.1999 № 252 (далі — Наказ № 252) досі чинна. Відповідно до пункту 2 Порядку видачі медичної довідки для отримання дозволу (ліцензії) на об’єкт дозвільної системи, затвердженого Наказом № 252, списати у присутності комісії з оформленням відповідного акта можна лише пошкоджені бланки медичних довідок. Тож підстав знищувати чинні бланки, які стануть у пригоді ЗОЗ після приєднання, немає.

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів (ІІ група)

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Епікриз: оформлення, види

Які види епікризів існують? Які дані вказувати в різних видах епікризу? Хто цю інформацію вносить? Як правильно характеризувати стан пацієнта на різних етапах лікування? Читайте про це у статті
89028

Кесарів розтин: протокол лікування

Надавайте первинну, вторинну на третинну медичну допомогу при кесаревому розтині, керуючись затвердженим МОЗ уніфікованим клінічним протоколом
32561