Відповідального за управління відходами призначає керівник медзакладу — Наказ № 1827
Підпишіться на Telegram-канал Медична справа. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
01.04.2025 набув чинності наказ МОЗ від 31.10.2024 № 1827. Він затвердив новий Порядок управління медичними відходами (далі — Наказ № 1827).
Поводження з медичними відходами з 01.04.2025
Відповідно до Наказу № 1827, відповідального за управління відходами має призначити керівник ЗОЗ. Функції відповідальної особи може виконувати заступник керівника з господарської частини. У відділеннях відповідальність за сортування відходів правомірно покласти на сестру господиню.
Зважайте, керівник не має права призначити відповідальною особою спеціаліста служби охорони праці та працівника, який обіймає посаду з розділів «Керівники», «Професіонали», «Фахівці» Випуску 78 «Охорона здоров’я» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом МОЗ від 29.03.2002 № 117. Виняток — заступник генерального директора (директора) / начальника (завідувача) ЗОЗ, до повноважень якого входять адміністративно-господарські питання.
Оскільки посади сестри медичної / брата медичного, сестри медичної / брата медичного старшої належать до розділу «Фахівці», а головної медичної сестри / медичного брата — до розділу «Керівники», ці працівники не можуть виконувати функції відповідальних осіб за медичні відходи.
Пригадайте, що змінилося у правилах поводження з медичними відходами з 1 квітня.
За матеріалом журналу «Довідник головної медичної сестри»