В ЕСОЗ зміниться автентифікація недієздатних пацієнтів: що врахувати медичному працівнику

Блок під заголовком новини 1Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Медична справа. Новини! Інформуємо — не панікуємо

Невдовзі в електронній системі охорони здоров'я (ЕСОЗ) відбудуться оновлення, які змінюють підхід до автентифікації недієздатних пацієнтів

В ЕСОЗ зміниться автентифікація недієздатних пацієнтів: що врахувати медичному працівнику

НСЗУ розповіла про метод автентифікації для недієздатних пацієнтів в ЕСОЗ з типом «ТРЕТЯ ОСОБА».

Як надавати платну послугу «Чекап»

Метод автентифікації «ТРЕТЯ ОСОБА» буде єдиним доступним для недієздатних пацієнтів. Він створюватиметься автоматично після реєстрації зв’язку пацієнта з його законним представником. Лікареві більше не потрібно буде вручну додавати цей метод. Усі власні методи автентифікації (за документами або телефоном) для недієздатних пацієнтів буде автоматично деактивовано.

Що врахувати лікарю

НСЗУ радить лікарю під час наступного візиту недієздатного пацієнта:

  • перейти в медичну інформаційну систему (МІС) у записі про недієздатного пацієнта до додавання законного представника;
  • знайти законного представника з-поміж зареєстрованих пацієнтів;
  • вказати інформацію про документи, що підтверджують представництво та за потреби – завантажити скан-копію.

Після переразованих дій метод автентифікації «ТРЕТЯ ОСОБА» створиться автоматично.

Що залишиться без змін

Для дієздатних пацієнтів методи автентифікації за номером телефону або за документами не змінюються.
Щоб дізнатися більше про зміни, НСЗУ пропонує звернутися до МІС.

Із травня реєструйте медичне обладнання в ЕСОЗ.

До чого готуватися ЗОЗ після скасування Господарського кодексу

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронне направлення: як виписувати

Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
162760

Як штучний інтелект трансформує роботу керівника медичного закладу, лікаря та медсестри

Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat
5010

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді