Із травня медичне обладнання потрібно буде реєструвати в ЕСОЗ — НСЗУ

Блок під заголовком новини 1Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Медична справа. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уже з травня користуйтеся новим функціоналом у електронній системі охорони здоров'я (ЕСОЗ)

Із травня користуйтеся новим функціоналом у електронній системі охорони здоров'я — НСЗУ

У травні 2025 року в ЕСОЗ з’явиться новий функціоналреєстрація та облік медичного обладнання. Це буде обовʼязковою вимогою для всіх надавачів медичних послуг, які зареєстровані та працюють в ЕСОЗ.

Цифрові навички у роботі медпрацівника — навчальна програма

Функціонал обліку медичного обладнання має дати змогу забезпечити потребу в інформації про обладнання для пацієнтів, управлінців закладів охорони здоров’я, засновників і представників державних інституцій. Це покликано допомогти:

  • упевнитися, що обладнання, необхідне для отримання медичної допомоги, наявне в закладі та є робочим;
  • бачити актуальну картину наявності обладнання в кожному закладі;
  • використовувати дані для планування та управління ресурсами на рівні закладу, регіону й у межах усієї країни;
  • у майбутньому підтверджувати відповідність закладу вимогам програми медгарантій під час контактування.

Перелік медичного обладнання, що підлягає реєстрації та обліку, МОЗ найближчим часом визначить відповідним наказом.

Серед даних, які потрібно буде вносити в ЕСОЗ про медичного обладнання:

  • назва і код;
  • місцезнаходження;
  • виробник, дата випуску, модель, серійний та інвентарний номер (за наявності);
  • опис (за потреби);
  • номер закупівлі, термін експлуатації (за наявності);
  • посилання на пов’язане обладнання, додаткові властивості (за потреби);
  • статус  доступності медобладнання;
  • дані про особу, що внесла інформацію.

Відповідатиме за внесення даних про медичне обладнання керівник закладу охорони здоров’я чи інший уповноважений представник. НСЗУ наголошує, що це робитимуть не медичні, а ті працівники, яких уповноважить керівник закладу.

Уповноважений працівник реєструватиме обладнання, оновлюватиме інформацію про нього, змінюватиме статус його доступності, а також відповідатиме за актуальність цих даних.

НСЗУ повідомляє, що невдовзі надавачі медпослуг отримають інструкції та навчальні матеріали щодо реєстрації та обліку медичного обладнання в ЕСОЗ. Також за детальною інформацією про використання цього функціоналу НСЗУ радить звертатися до служб підтримки своїх медичних інформаційних систем.

Раніше НСЗУ розповіла, що проведе позаплановий моніторинг ЗОЗ.

додаток

Оплата праці в медзакладі: рішення для керівника

Статті за темою

Усі статті за темою

Програма реімбурсації «Доступні ліки»: актуальні переліки, законодавство

У статті розглянемо нормативну базу з питань реімбурсації лікарських засобів та медичних виробів, актуальні переліки, затверджені МОЗ, та умови отримання препаратів за урядовою програмою
484160

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді