Устигніть зареєструватися на Чернівці-weekend для ТОПменеджерів медзакладів: 20 балів БПР

Автор
головний редактор порталу «Медична справа»
Відпочиньте від щоденної рутини, зустріньтеся з колегами, відвідайте виїзний семінар на актуальну тему та отримайте бали БПР

Захід відбудеться 17—20 квітня 2024 року в готелі «Allure Inn» у Чернівцях.

У межах вікенду учасники візьмуть участь у дводенному семінарі на тему «Управління медзакладом в умовах конкуренції».

Лектори Чернівці-weekend

Запрошуємо ТОПменеджерів медзакладів на Чернівці-weekend: 20 балів БПР 

Програма семінару «Управління медзакладом в умовах конкуренції»

I. Упроваджуємо конкурентоздатні реабілітаційні послуги

  1. Поняття та види реабілітації
  2. Структура реабілітаційних закладів та підрозділів, вимоги до штату та оснащення
  3. Вимоги до безпеки та доступності приміщень для маломобільних груп населення
  4. Ліцензування спеціальностей і кваліфікаційні вимоги до фахівців із реабілітації
  5. Обов’язки та склад мультидисциплінарної реабілітаційної команди
  6. Локальні документи реабілітаційного закладу та підрозділу
  7. Особливості надання реабілітаційної допомоги із застосуванням телемедицини

II. Створюємо ефективну систему комунікації, яка вирізнить ваш медзаклад серед конкурентів

  1. Види та рівні комунікації медзакладу
  2. Методи та інструменти комунікації залежно від учасників процесу
  3. Комунікаційна стратегія як один зі складників маркетингової стратегії медзакладу
  4. Календарний план комунікативних активностей
  5. Копірайтинг і редагування: корисні навички для комунікації
  6. Аналіз результативності комунікаційних заходів

III. Опановуємо юридичні аспекти в роботі керівника медзакладу 

  1. Організація роботи зі зверненнями громадян
  2. Забезпечення доступу до публічної інформації
  3. Підготовка відповідей на запити правоохоронних органів, страхових компаній, адвокатів
  4. Розподіл повноважень між заступниками
  5. Юридична відповідальність керівника
  6. Порядок утворення наглядових рад у державних та комунальних медзакладах

IV. Будуємо відносини для мотивації та утримання персоналу 

  1. Оформлення локальних документів щодо прав і обов’язків медперсоналу
  2. Сумісництво і суміщення: обмеження для працівників
  3. Організація та оплата чергувань у стаціонарі та вдома
  4. Вирішення проблемних зарплатних питань
  5. Організація трудових відносин під час воєнного стану
  6. Контроль безперервного професійного розвитку працівників

УВАГА! За участь у семінарі вам має бути нараховано 20 балів БПР (за обов'язкового тестування) згідно з Критеріями, затвердженими наказом МОЗ від 22.02.2019 № 446.

Забронювати місце ►►►

Встигніть зареєструватися, адже кількість місць обмежена. Докладна інформація за телефоном
0 800 21 20 21
(дзвінки по Україні безплатні)

Як створити наглядову раду ЗОЗ: алгоритм дій від розробників постанови

Статті за темою

Усі статті за темою

Що відомо про електронну систему БПР

Що таке електронна система БПР, для кого і коли її впроваджуватимуть? Хто буде надавати освітні послуги через електронну систему БПР? Читайте про це в статті
3613

Фінансування БПР медичних працівників — 2024

Як держава фінансуватиме безперервний професійний розвиток працівників сфери охорони здоров’я у 2024 році? Чи змінився розмір відшкодування з минулого року, і хто може на нього розраховувати? Читайте про це у статті
1661

Підвищення кваліфікації медичних працівників у Вищій школі безперервного професійного розвитку

Хочете опанувати нові знання, розібратися в складних питаннях медичного законодавства та підвищити кваліфікацію? Обирайте потрібну програму та починайте проходити навчання онлайн у Вищій школі БПР
32174

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді