Всесвітня організація охорони здоров'я підготувала рекомендації для органів державного управління, технологічних компаній та працівників сфери надання медичних послуг щодо використання великих мультимодальних моделей для зміцнення та захисту здоров’я населення

ВООЗ вбачає перспективу використання штучного інтелекту лікарями для діагностики та клінічного лікування, наприклад, відповіді на письмові запити пацієнтів. Про це розповіло МОЗ.
Цифрові навички у роботі медпрацівника — навчальна програма
Великі мультимодальні системи управління даними можуть виконувати канцелярські та адміністративні завдання, як-от документування та узагальнення прийомів пацієнтів в електронних медичних записах, наголосила ВООЗ. А також бути залученими до наукових досліджень та розробки ліків, у тому числі виявлення нових лікарських сполук.
Окремо в пропонованих рекомендаціях ВООЗ акцентувала увагу на тому, що технології генеративного штучного інтелекту мають потенціал для покращення охорони здоров’я, але лише за умови, що ті, хто їх розробляє, регулює та використовує ці технології, повністю враховують пов’язані з ними ризики.
Загалом ВООЗ надала 40 рекомендацій використання штучного інтелекту в медицині.
Раніше МОЗ повідомило, що буде вдосконалено і впроваджено у 2024 році в процесі цифровізації охорони здоров'я.
За матеріалами МОЗ
З'ясуйте зі статті, які можливості забезпечує медзакладам і пацієнтам електронна система охорони здоров'я, які заклади мають там зареєструватися та які технічні вимоги до електронних медичних інформаційних систем
Які нормативні документи регулюють електронні лікарняні, який покроковий алгоритм оформлення електронного лікарняного? Читайте про це в статті
З'ясуйте, як виписувати електронний рецепт, зокрема е-рецепт на інсулін, антибіотики і на «Доступні ліки»
Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat