Облаштовуємо робоче місце медсестри

Медична сестра в лікувальному закладі виконує досить широкий обсяг роботи – робить ін’єкції, перев’язує рани, асистує під час операцій. Тому її робоче місце медсестри має облаштовуватись так, щоб на мінімумі простору розташувати максимум необхідного для роботи обладнання. Перегляньте основні вимоги та правила облаштування робочого простору медичної сестри.

Робоче місце медсестри (пост палатної медсестри, процедурний кабінет) має облаштовуватись з урахуванням її обов’язків, особливостей функціонування структурного підрозділу, в якому вона працює. Основний принцип облаштування робочого місця – його ергономічність. Це означає, що медичне обладнання має розташовуватись саме так, щоб була можливість виконувати максимум роботи за мінімальної кількості рухів та змін положення тіла. Зона для облаштування робочого простору повинна бути якомога ближче розташована до хворих, що дозволяє бачити навколо себе якнайбільше простору.

Облаштовуємо робоче місце медсестриЧитайте: "Невідкладні стани у психіатрії та надання долікарської допомоги"

Вимоги до облаштування посту медсестри

Пост палатної медичної сестри відділення облаштовується з розрахунку на 25-30 пацієнтів. Зазвичай він розташовується в коридорі поблизу палат. Як правило, від коридору він відмежовується дерев’яною (пластиковою) перегородкою, верхня частина якої виготовлена зі скла.

Основне завдання палатної медичної сестри – постійний нагляд за пацієнтами у відділенні та готовність негайно прийти їм на допомогу.

Обладнання посту медсестри:

  • стіл з висувними шухлядами, обладнаний замками (для зберігання медичної документації);
  • медичні шафи з пластику, в яких розташовуються медикаменти, перев’язувальний матеріал, медичний інструментарій, засоби для дезінфекції;
  • столик, де розташовується бікс зі стерильним матеріалом та посудина з зануреним у дезінфікуючий засіб корнцангом;
  • столик для роздавання ліків хворим;
  • куточок для миття рук – раковина, мило, рушник;
  • холодильник;
  • телефон;
  • пульт світлової сигналізації.

Пост медсестри під’єднується до джерела аварійного освітлення, що дає змогу виконувати свої функції при відімкненні освітлення.

Облаштовуємо робоче місце медсестриЧитайте: "Заповнення медичних форм: роз’яснення МОЗ"

Вимоги до облаштування процедурного кабінету

Будь-які медичні процедури в лікувальному закладі здійснюються у спеціально відведених для цих цілей місцях – процедурних кабінетах. Залежно від виду процедур, кабінети бувають:

  • для виконання внутрішньом’язових та підшкірних ін’єкцій;
  • внутрішньовенного введення ліків;
  • переливання крові;
  • взяття крові для досліджень;
  • кабінети, в яких виконуються спеціальні види діагностичних та лікувальних маніпуляцій;
  • промивання шлунку;
  • постановки клізми.

Робоче місце медсестри (в даному випадку – процедурний кабінет), комплектується залежно від виду робіт, які там виконуються.

Обладнання процедурного кабінету:

  • медична шафа для інструментарію та медикаментів;
  • бікси зі стерильним матеріалом;
  • набори стерильного приладдя для лікувальних процедур (парацентезу, плевральної пункції);
  • штативи для стерильних пробірок;
  • набори для визначення груп крові;
  • штативи для внутрішньовенного вливання ліків;
  • холодильники, в яких мають зберігатись медикаменти, донорська кров бактерицидна лампа;
  • кушетки;
  • електричні відсмоктувачі.

Робоче місце медсестри, яким є процедурний кабінет, облаштовується в приміщенні площею не менше за 15 м2. Стіни та підлога покриваються кахлем, що дозволяє проводити їх дезінфекцію відповідно до санітарних вимог.



зміст

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді