При отриманні виклику до пацієнта диспетчер не пізніше ніж через 2 хвилини направляє виїзну бригаду за вказаною адресою. Щоб не пропустити телефонний дзвінок, працівник зобов’язаний перебувати в приміщенні пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги безперервно. Він не має права відлучатися.
Щоб працювати ефективно та швидко, диспетчер має керуватися алгоритмами прийому викликів, приклади яких наводимо нижче.
Читайте: "Відпустки медичних працівників – складаємо графік"
Так, алгоритм прийому виклику від пацієнта (абонента), що перебуває в громадському місці,
диспетчером пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги передбачатиме такі пункти:
1. Назвіть місто, вид закладу охорони здоров’я (швидка), особистий номер
2. Запитайте, що трапилося
3. Уточніть у абонента або пацієнта його номер телефону
4. Дізнайтеся:
- район або масив (за необхідності);
- вулицю;
- номер будинку, корпус;
- назву установи або інше місцезнаходження пацієнта
5. Попросіть вказати орієнтири (наприклад, зупинка міського транспорту, номер маршруту міського транспорту, назва кафе чи магазину тощо)
6. Запитайте прізвище абонента або пацієнта
7. Уточніть приблизний вік пацієнта (дитина, дорослий)
8. Дізнайтеся, хто викликає бригаду пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги
9. Попросіть абонента або пацієнта повторити адресу
10. Голосно та чітко скажіть абоненту чи пацієнту, що виклик прийнято, нехай чекає на швидку допомогу
11. Відправте виклик залежно від його терміновості (F-7 ― особливо терміновий)
Читайте: "Сестра медична стаціонару: посадова інструкція"
За умови дорожньо-транспортної пригоди, пожежі, обвалу, вибуху, завалу, викиду отруйних речовин тощо алгоритм прийому виклику від пацієнта (абонента) диспетчером пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги виглядатиме так:
1. Назвіть місто, вид закладу охорони здоров’я (швидка), особистий номер
2. Запитайте, що трапилося
3. Попросіть назвати точну або приблизну кількість потерпілих
4. Уточніть у абонента або пацієнта його номер телефону
5. Дізнайтеся:
- район або масив (за необхідності);
- вулицю;
- номер будинку, корпус;
- назву установи або інше місцезнаходження пацієнта
6. Попросіть вказати орієнтири (наприклад, зупинка міського транспорту, номер маршруту міського транспорту, назва кафе чи магазину тощо)
7. Запитайте прізвище абонента або пацієнта
8. Уточніть приблизний вік пацієнта (дитина, дорослий)
9. Дізнайтеся, хто викликає бригаду пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги
10. Попросіть абонента або пацієнта повторити адресу
11. Голосно та чітко скажіть абоненту чи пацієнту, що виклик прийнято, нехай чекає на швидку допомогу
12. Відправте виклик залежно від його терміновості (F-7 ― особливо терміновий, якщо постраждали 1-2 осіб; F-8 ― масовий, якщо постраждали 3 та більше осіб)
Читайте: "Приміщення лікарні: вимоги до архітектури й облаштування"
За умови виклику бригади невідкладної медичної допомоги додому до пацієнта Алгоритм прийому виклику від пацієнта (абонента) диспетчером пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги при ризику смерті хворого матиме такий вигляд:
1. Назвіть місто, вид закладу охорони здоров’я (швидка), особистий номер
2. Запитайте, що трапилося
3. Уточніть у абонента або пацієнта його номер телефону
4. Дізнайтеся:
- район або масив (за необхідності);
- вулицю;
- номер будинку, корпус, під’їзд, поверх, код дверей;
- назву установи або інше місцезнаходження пацієнта
5. Попросіть вказати орієнтири (наприклад, зупинка міського транспорту, номер маршруту міського транспорту, назва кафе чи магазину тощо)
6. Запитайте прізвище абонента або пацієнта
7. Уточніть приблизний вік пацієнта (дитина, дорослий)
8. Дізнайтеся, хто викликає бригаду пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги
9. Попросіть абонента або пацієнта повторити адресу
10. Голосно та чітко скажіть абоненту чи пацієнту, що виклик прийнято, нехай чекає на швидку допомогу
11. Відправте виклик залежно від його терміновості (F-7 ― особливо терміновий)
Читайте: "Ятрогенія: причини, наслідки, профілактика"
За умови виклику бригади невідкладної медичної допомоги додому до пацієнта алгоритм прийому виклику від пацієнта (абонента) диспетчером пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги при середньотерміновому стані хворого буде таким:
1. Назвіть місто, вид закладу охорони здоров’я (швидка), особистий номер
2. Запитайте, що трапилося
3. Уточніть у абонента або пацієнта його номер телефону
4. Дізнайтеся:
- район або масив (за необхідності);
- вулицю;
- номер будинку, корпус, під’їзд, поверх, код дверей;
- назву установи або інше місцезнаходження пацієнта
5. Попросіть вказати орієнтири (наприклад, зупинка міського транспорту, номер маршруту міського транспорту, назва кафе чи магазину тощо)
6. Запитайте прізвище абонента або пацієнта
7. Уточніть приблизний вік пацієнта (дитина, дорослий)
8. Дізнайтеся, хто викликає бригаду пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги
9. Попросіть абонента або пацієнта повторити адресу
10. Голосно та чітко скажіть абоненту чи пацієнту, що виклик прийнято, нехай чекає на швидку допомогу
11. Відправте виклик залежно від його терміновості (F-6 ― середньотерміновий)
Читайте: "Сертифікація ISO: як розробити Настанову з якості"
За умови виклику бригади невідкладної медичної допомоги додому до пацієнта алгоритм прийому виклику від пацієнта (абонента) диспетчером пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги при виклику бригади для надання першої невідкладної медичної допомоги буде таким:
1. Назвіть місто, вид закладу охорони здоров’я (швидка), особистий номер
2. Запитайте, що трапилося
3. Уточніть у абонента або пацієнта його номер телефону
4. Дізнайтеся:
- район або масив (за необхідності);
- вулицю;
- номер будинку, корпус, під’їзд, поверх, код дверей;
- назву установи або інше місцезнаходження пацієнта
5. Попросіть вказати орієнтири (наприклад, зупинка міського транспорту, номер маршруту міського транспорту, назва кафе чи магазину тощо)
Читайте: "Фармаконагляд у ЛПЗ за новими правилами"
6. Запитайте прізвище абонента або пацієнта
7. Уточніть приблизний вік пацієнта (дитина, дорослий)
8. Дізнайтеся, хто викликає бригаду пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги
9. Попросіть абонента або пацієнта повторити адресу
10. Голосно та чітко скажіть абоненту чи пацієнту, що виклик прийнято, нехай чекає на швидку допомогу
11. Відправте виклик залежно від його терміновості (F-5 ― посередньотерміновий)