Робота з лікарськими засобами: зразок наказу

Робота з лікарськими засобами в медичному закладі вимагає суворого дотримання законодавчих норм. Тому важливо уніфікувати вимоги до підписання полиць, зберігання і виписування рецептів по закладу. А це значить, що потрібно видати локальний наказ, який чітко урегульовуватиме всі питання.

Щоб налагодити роботу з лікарськими засобами у закладі охорони здоров’я, необхідно оформити такі документи:

  • Журнал обліку та реєстрації повідомлень та приписів від Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі — Журнал обліку та реєстрації);
  • Правила підписання полиць у шафах, де зберігають лікарські засоби та медичні вироби (далі — Правила підписання полиць);
  • Журнал перевірки дотримання умов зберігання лікарських засобів (далі — Журнал перевірки);
  • Карта-повідомлення про побічну реакцію лікарського засобу, вакцини, туберкуліну, та/або відсутність ефективності лікарського засобу, та/або несприятливу подію після імунізації/туберкулінодіагностики (далі — Карта-повідомлення).

Ці документи затверджують відповідним наказом керівника закладу охорони здоров’я.

Читайте: "Як подавати правоохоронним органам інформацію про пацієнта?"

Приклад наказу «Про удосконалення роботи з лікарськими засобами у закладі»  наказ складають у п’ятьох примірниках:

  • перший — додають до справи;
  • другий — зберігають у заступника головного лікаря з медичної частини;
  • третій — зберігають у заступника головного лікаря з медсестринства;
  • четвертий — зберігають у провізора закладу;
  • п’ятий — подають до структурних підрозділів закладу.

Робота з лікарськими засобами: зразок наказуЧитайте: "Ответственность медицинских работников: виды, причины наступления"

 

 Скачайте приклад оформлення наказу про удосконалення роботи з лікарськими засобами

Робота з лікарськими засобами: зразок наказу

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді