Щоб налагодити роботу з лікарськими засобами у закладі охорони здоров’я, необхідно оформити такі документи:
- Журнал обліку та реєстрації повідомлень та приписів від Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі — Журнал обліку та реєстрації);
- Правила підписання полиць у шафах, де зберігають лікарські засоби та медичні вироби (далі — Правила підписання полиць);
- Журнал перевірки дотримання умов зберігання лікарських засобів (далі — Журнал перевірки);
- Карта-повідомлення про побічну реакцію лікарського засобу, вакцини, туберкуліну, та/або відсутність ефективності лікарського засобу, та/або несприятливу подію після імунізації/туберкулінодіагностики (далі — Карта-повідомлення).
Ці документи затверджують відповідним наказом керівника закладу охорони здоров’я.
Читайте: "Як подавати правоохоронним органам інформацію про пацієнта?"
Приклад наказу «Про удосконалення роботи з лікарськими засобами у закладі» наказ складають у п’ятьох примірниках:
- перший — додають до справи;
- другий — зберігають у заступника головного лікаря з медичної частини;
- третій — зберігають у заступника головного лікаря з медсестринства;
- четвертий — зберігають у провізора закладу;
- п’ятий — подають до структурних підрозділів закладу.
Читайте: "Ответственность медицинских работников: виды, причины наступления"
Скачайте приклад оформлення наказу про удосконалення роботи з лікарськими засобами