Школа медичного туризму на виставці MTEC.Kiev 2014

Як обрати правильну стратегію і розвивати новий бізнес на ринку медичного туризму? Як не тільки розуміти тенденції, але і враховувати всі особливості роботи з клієнтами учасникам ринку?

Як обрати правильну стратегію і розвивати новий бізнес на ринку медичного туризму? Не тільки розуміти тенденції, але і враховувати всі особливості роботи з клієнтами учасникам ринку допоможе тренінг «Школа медичного туризму доктора Марії Тодд», який відбудеться 1жовтня 2014 року у межах Міжнародної виставки і конференції медичного туризму MTEC.Kiev 2014.

Навчання буде в однаково корисним і для туроператорів медичного туризму, і для головних лікарів та керівникам з маркетингу лікарень і клінік, і для потенційних інвесторів.

Структура курсу

Тренінг складається з теоретичного блоку з оглядом стратегій і великої практичної частини, яка допоможе правильно розпланувати свою діяльність.

1. Можливості в медичному туризмі

Огляд стратегій, та визначення цільової аудиторії

2. Визначення потенційного клієнта

  • Хто купує?
  • Що вони купують?
  • Чому вони купують послуги?
  • Як багато вони витрачають?
  • Куди вони відправляються?
  • Чому вони їдуть саме туди, а не в інше місце?
  • Огляд існуючих цін
  • Конкурентне ціноутворення
  • Які доктора та медсестри готові доглядати за пацієнтами?
  • Створення кластера медичного туризму
  • Формування критеріїв для створення мереж медичного туризму
  • Адаптація для міжнародного ринку: створення репутації, впізнаваність бренду, унікальні можливості
  • Координатори напрямків: основні навички, термінологія, планування
  • Співпраця лікарень і клінік із страховими компаніями та третіми особами
  • залучення інвесторів
  • залучення партнерів
  • Розробка пробної програми
  • Що зробити в першу чергу — і чому?

3. Формування ціни на послуг

4. Підготовка до роботи

5. Швидкий старт

6. Тестування з усього курсу

Про тренера

Доктор Марія Тодд — автор 4 книг з медичного туризму і розробник власної системи надання медичних послуг. Вона працювала і медсестрою в операційній, і управляла лікарнею. Окрім цього Марія Тодд має багаторічний досвід практичної роботи туроператором, директором з розвитку готелів, координатором медичного туризму. Разом зі своєю командою доктор Марія Тодд готує клініки по всьому світу для успішного проходження акредитації та розробляє для них маркетингові стратегії.

Марія вже провела тренінги та семінари для представників уряду, інвесторів, керівників лікарень, лікарів, готелів, термальних і СПА-курортів, санаторіїв більш ніж в 100 країнах світу. Вона бере участь в розробці законопроектів і підписує більш 1500 контрактів щорічно.

Назва заходу: «Школа медичного туризму доктора Марії Тодд»

Дата: 1 жовтня 2014

Вартість курсу: 800 грн.

Місце проведення: МВЦ, Броварський проспект 15 (м. Лівобережна)

Реєстрація за телефоном: +38 (093) 328-77-54, [email protected] (JK Consulting Group)

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Статті за темою

Усі статті за темою

Ботулізм: симптоми, лікування та профілактика

Просвітницька робота серед пацієнтів має важливе значення для профілактики смертельно небезпечних хвороб. Медичні праціники мають знати симптоми ботулізму і ділитися інформацією пацієнтами
8655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді