МОЗ затвердило порядок подання скарг на захід БПР

Скаржником має право виступати як учасник заходу БПР, так і інша фізична або юридична особа

МОЗ затвердило порядок подання скарг на захід БПР

Зміни до ДКХП 78 від 24.02.2025

МОЗ наказом від 16.12.2025 № 2101 затвердило Порядок подання та розгляду скарг учасника заходу безперервного професійного розвитку (далі — БПР) або іншої особи на дії провайдера БПР.

Скаргу можна подати протягом 15 днів після того, як завершився захід БПР. Адміністратор електронної системи БПР зобов’язаний розглянути скаргу й ухвалити рішення щодо неї протягом 30 днів.

Скаржник має право подати скаргу на дії провайдера, коли:

  • є інформація, що провайдер порушив вимоги Положення про БПР під час організації або проведення заходу;
  • захід БПР, який організував провайдер, не відбувся або відбувся не в повному обсязі;
  • інформація, яка міститься в матеріалах проведеного заходу БПР, не відповідає інформації про захід БПР, оприлюдненій на офіційному сайті провайдера;
  • інформація про захід БПР, оприлюднена на офіційному сайті провайдера, не відповідає інформації, що міститься в переліку заходів БПР, опублікованому на офіційному сайті адміністратора;
  • провайдер не нарахував балів БПР за участь у заході.

Більше про зарплату медиків, атестацію, акредитацію ЗОЗ читайте ексклюзивному інтерв'ю Віктора Ляшка.

За матеріалом журналу «Довідник головної медичної сестри»

Все на 4. Розбір найцікавіших кейсів за рік

Статті за темою

Усі статті за темою

Система безперервного професійного розвитку для атестації медсестер в Україні

З'ясуйте, як працює система БПР для медсестер в Україні. Адже Уряд зобов’язав медсестер відвідувати заходи з визначеного переліку, щоб здобувати бали БПР та готувати особисте освітнє портфоліо
155038

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді