Зміни до ДКХП 78 від 24.02.2025
МОЗ наказом від 16.12.2025 № 2101 затвердило Порядок подання та розгляду скарг учасника заходу безперервного професійного розвитку (далі — БПР) або іншої особи на дії провайдера БПР.
Скаргу можна подати протягом 15 днів після того, як завершився захід БПР. Адміністратор електронної системи БПР зобов’язаний розглянути скаргу й ухвалити рішення щодо неї протягом 30 днів.
Скаржник має право подати скаргу на дії провайдера, коли:
- є інформація, що провайдер порушив вимоги Положення про БПР під час організації або проведення заходу;
- захід БПР, який організував провайдер, не відбувся або відбувся не в повному обсязі;
- інформація, яка міститься в матеріалах проведеного заходу БПР, не відповідає інформації про захід БПР, оприлюдненій на офіційному сайті провайдера;
- інформація про захід БПР, оприлюднена на офіційному сайті провайдера, не відповідає інформації, що міститься в переліку заходів БПР, опублікованому на офіційному сайті адміністратора;
- провайдер не нарахував балів БПР за участь у заході.
Більше про зарплату медиків, атестацію, акредитацію ЗОЗ читайте ексклюзивному інтерв'ю Віктора Ляшка.
За матеріалом журналу «Довідник головної медичної сестри»