МОЗ затвердило порядок подання скарг на захід БПР

Блок під заголовком новини 1Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Медична справа. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Скаржником має право виступати як учасник заходу БПР, так і інша фізична або юридична особа

МОЗ затвердило порядок подання скарг на захід БПР

Зміни до ДКХП 78 від 24.02.2025

МОЗ наказом від 16.12.2025 № 2101 затвердило Порядок подання та розгляду скарг учасника заходу безперервного професійного розвитку (далі — БПР) або іншої особи на дії провайдера БПР.

Скаргу можна подати протягом 15 днів після того, як завершився захід БПР. Адміністратор електронної системи БПР зобов’язаний розглянути скаргу й ухвалити рішення щодо неї протягом 30 днів.

Скаржник має право подати скаргу на дії провайдера, коли:

  • є інформація, що провайдер порушив вимоги Положення про БПР під час організації або проведення заходу;
  • захід БПР, який організував провайдер, не відбувся або відбувся не в повному обсязі;
  • інформація, яка міститься в матеріалах проведеного заходу БПР, не відповідає інформації про захід БПР, оприлюдненій на офіційному сайті провайдера;
  • інформація про захід БПР, оприлюднена на офіційному сайті провайдера, не відповідає інформації, що міститься в переліку заходів БПР, опублікованому на офіційному сайті адміністратора;
  • провайдер не нарахував балів БПР за участь у заході.

Більше про зарплату медиків, атестацію, акредитацію ЗОЗ читайте ексклюзивному інтерв'ю Віктора Ляшка.

За матеріалом журналу «Довідник головної медичної сестри»

Безперервний професійний розвиток медичних сестер у 2025 році

Статті за темою

Усі статті за темою

Підвищення кваліфікації медичних працівників у Вищій школі безперервного професійного розвитку

Хочете опанувати нові знання, розібратися в складних питаннях медичного законодавства та підвищити кваліфікацію? Обирайте електронний навчальний курс та проходьте навчання онлайн у Вищій школі БПР
80803

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді