Уряд повідомив про впровадження особистого кабінету пацієнта в ЕСОЗ

Блок під заголовком новини 1Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Медична справа. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

КМУ наголосив: це рішення дозволить пацієнтам самостійно взаємодіяти з електронною системою охорони здоров'я і користуватися електронними сервісами

КМУ повідомив, що прийняв постанову, якою затвердив зміни у функціонуванні електронної системи охорони здоров’я (далі — ЕСОЗ). Відтепер у ній впроваджується особистий кабінет пацієнта.

КМУ пояснив, що пацієнт відтепер матиме доступ до власних персональних даних, які зберігаються у центральній базі даних ЕСОЗ. Доступ буде забезпечуватися у кілька способів:

Вхід до ЕСОЗ пацієнт здійснюватиме із застосуванням власного електронного підпису.

На першому етапі впровадження особистого кабінету пацієнт зможе:

  • самостійно зареєструвати себе як пацієнта в центральній базі даних ЕСОЗ;
  • самостійно подавати декларації про вибір лікаря (сімейного лікаря, терапевта чи педіатра), переглядати раніше подані декларації, а за потреби — розірвати декларацію з лікарем;
  • у разі необхідності — змінити свої персональні дані, що містяться в центральній базі даних ЕСОЗ (до прикладу, прізвище після одруження).

Окрім зручних сервісів для пацієнта запуск особистого кабінету пацієнта дозволить знизити навантаження на медичних працівників, наголошує Уряд, адже раніше більшість зазначених змін вносили до системи саме вони.

За матеріалами КМУ

Безперервний професійний розвиток медичних сестер у 2025 році

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронне направлення: як виписувати

Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
163244

Як штучний інтелект трансформує роботу керівника медичного закладу, лікаря та медсестри

Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat
5156

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді