АКТИВУВАТИ БЕЗПЛАТНИЙ ДОСТУП ДО ПРОГРАМИ ⏩
⭐ 1 місяць
⭐ Сертифікат
⭐ 15 годин
✅✅✅ Семінари та вебінари для медиків у 2021 році
Сервіс як філософія управління допомагає регулярно приємно дивувати клієнтів. Опанувавши навчальну програму «Клієнтський сервіс як складова медичних послуг», ви зміните своє мислення і поглянете на сервіс під іншим кутом, незалежно від рівня клієнтського сервісу у вашому закладі.
Якщо ви вже експерт, програма підкаже нові ідеї щодо вдосконалення сервісу. Якщо ж ви нічого не знаєте про клієнтський сервіс, уроки допоможуть зрозуміти, наскільки важливо його впроваджувати та які методи краще застосовувати. Ця програма для керівників усіх рівнів будь-якого закладу — від директора й меддиректора та їх заступників до керівників структурних підрозділів. Словом, ця програма для вас.
Структура програми
Впровадження клієнтського сервісу
Робимо перші кроки ✏️ 5 УРОКІВ
Удосконалюємо роботу реєстратури ✏️ 3 УРОКИ
Оцінювання сервісу
Оформлюємо документи ✏️ 2 УРОКИ
Налаштовуємо зворотній зв’язок ✏️ 4 УРОКИ
Навчайтеся у Вищій школі керівника медзакладу. Освойте уроки, складіть підсумковий тест та отримайте СЕРТИФІКАТ.
- ✓ Платні послуги у медзакладі в умовах реформування СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡
- ✓ Штатне планування та оплата праці у медзакладі СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡
- ✓ Ліцензування медичної практики СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡
- ✓ Ліцензування у сфері обігу підконтрольних речовин СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡
- ✓ Антикризові заходи у медзакладі під час пандемії СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡
- ✓ Інформаційно-правова політика медзакладу СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡
- ✓ Організація роботи з лабораторіями на аутсорсі СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО
- ✓ Правовий захист лікарів: як уникнути конфліктів, штрафів та суду СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡
- ✓ Клієнтський сервіс як складова медичних послуг СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡