1. Локальні документи медзакладу: все для директора та заступника з медсестринства
Семінар для директора та заступника з медсестринства. Відбудеться 25 лютого о 10:00.
Програма заходу
1. Організаційно-розпорядча та установча документація
- Локальні накази як основний інструмент управління роботою медзакладу
- Вимоги до складання локальних наказів та визначення в них відповідальних осіб
- Інструкції, порядки, положення, списки, СОПи: вимоги до оформлення та змісту
- Статут та колективний договір: як оформити
- Зміни в оформленні реквізитів, визначені ДСТУ 4163:2020
- Інструкція з діловодства та номенклатура справ
- Вимоги до систематизації документів згідно з ISO
- Типові помилки в роботі з організаційно-розпорядчими документами
2. Медична документація
- Протоколи лікарські і медсестринські: вимоги до оформлення
- Маршрути пацієнтів: порядок розроблення
- Інформована згода: як удосконалити затверджений варіант
- Електронні записи: чи заміняють паперові форми
- Типові помилки в роботі з медичною документацією
Зареєструватися для участі онлайн
Зареєструватися для участі офлайн
2. Інфекційний контроль за новими вимогами МОЗ
Онлайн-семінар для директорів ЗОЗ та медичних сестер. Відбудеться 4 березня о 10:00.
Програма заходу:
Частина 1:
- Нормативні документи, вимогами яких ЗОЗ мають керуватися у 2022 році
- Акредитація ЗОЗ: що поліпшити в інфекційному контролі, щоб здобути більше балів
- Організація роботи ВІК: відповідаємо на поширені запитання
- Вимоги інфекційного контролю для ЗОЗ, що надають допомогу хворим на туберкульоз
Частина 2:
- Гігієна рук медичних працівників
- Робота з УФ-опромінювачами
- Епіднагляд та облік інфекційних хвороб
- Використання засобів індивідуального захисту
- Профілактика поширення інфекцій через біологічні препарати
3. Гігієна рук медичних працівників за наказом МОЗ № 1614
Безплатний вебінар для медичних сестер. Відбудеться 11 квітня о 15:00.
Під час вебінару лектор відповість на такі запитання:
- Які нові підходи до гігієни рук МОЗ упровадило наказом № 1614
- Яке оснащення має бути в закладі охорони здоров’я
- Як правильно використовувати рукавички й антисептик для рук
- Які локальні документи має розробити ЗОЗ
4. Інформація про пацієнта: як медзакладу правильно реагувати на запити
Безплатний вебінар для директорів медзакладів. Відбудеться 14 квітня об 11:00.
У програмі вебінару лектор висвітить такі теми:
- Запит на медичну інформацію від пацієнта
- Адвокатський запит: форма, типові помилки при його складанні і наданні відповіді
- Запит страхової: як реагувати
- Інформація щодо померлих пацієнтів: кому надавати та коли розголошення даних є правомірним
Усі учасники заходів отримають СЕРТИФІКАТ.