Так, статті з роз’ясненнями експертів, аналіз змін законодавства, маркетингові прийомчики — все це чудово. Але взяти зразок, підставити прізвища працівників та назву свого закладу і отримати готовий локальний документ означає заощадити час на професійний розвиток, на сім’ю і відпочинок.
Де ми беремо наші зразки? Деякі розроблюємо самі на основі нормативних документів. Деякі отримуємо від провідних юристів. Зазвичай це документи, які ваші колеги замовили юридичній компанії і заплатили чималі кошти. Деякими діляться керівники успішних закладів, адже горді за результат своєї роботи.
Чим порадуємо в листопадовому номері? Маємо для вас:
- Консультаційний звітщодо доступності закладу для маломобільного населення
- наказпро формування бригад для лікування COVID-19
- протокол засідання комісії з інфекційного контролю у разі випадку інфікування Sars-CoV-2 в межах закладу
- політику спілкування з пацієнтами та відвідувачами в роботі адміністратора рецепції
- СОП«Спілкування адміністратора рецепції по телефону»
- наказпро встановлення критеріїв преміювання
Щоб роздобути рятівні зразки та ще й опублікувати їх першими, редакція робить таке…
Тож не забувайте ставити схвальні смайлики під матеріалами електронного журналу. Так ми відчуваємо ваші любов і підтримку.
З повагою
головний редактор
Анна Леус
Чи відмовиться НСЗУ укладати з вами договір на 2021 рік через «пандуси»
Sars-CoV-2 у працівника: протокол засідання КІК
Як розробити політику спілкування для адміністратора рецепції