Формуємо позитивний імідж закладу охорони здоров’я зусиллями медичних сестер

Актуальні статті, консультації експертів, покрокові алгоритми та відповіді на ваші запитання. Усе це — у травневому (№ 05/2014) номері журналу «Довідник головної медичної сестри».

Шановні колеги, побачив світ травневий (№ 05/2014) номер журналу «Довідник головної медичної сестри». Цей випуск ми вирішили присвятити надзвичайно актуальній темі — іміджу закладу охорони здоров’я. А саме, як сформувати позитивний імідж закладу охорони здоров’я зусиллями медичних сестер. Зокрема, мова йде про Кодекс корпоративної культури для медсестринського персоналу як найчисленнішої категорії медичних працівників будь-якого закладу охорони здоров’я. 

Медичний персонал закладів охорони здоров’я також має вчасно проходити обов’язкові медичні огляди, адже це допоможе не тільки стежити за станом власного здоров’я, а й запобігти поширенню інфекційних та небезпечних захворювань. Керівництво закладу несе відповідальність за всі випадки інфікування пацієнтів від медичного працівника, який не пройшов медичний огляд. Саме тому у травневому номері журналу ми підготували для вас матеріал «Обов’язкові медичні огляди працівників закладу охорони здоров’я».  Зі статті ви дізнаєтеся, які медичні працівники мають проходити попередній та періодичні медичні огляди із занесенням результатів до особистих медичних книжок, а також періодичність таких оглядів.

У рубриці «Санепідрежим» на вас чекає стаття «Практичний підхід до ротації дезінфікуючих засобів», у якій наведено рекомендації виробників дезінфікуючих засобів щодо ротації дезінфектантів у закладі охорони здоров’я.

Також у травневому номері журналу «Довідник головної медичної сестри» ми підготували для вас надзвичайно корисні покрокові алгоритми. А саме: «Покроковий алгоритм впровадження методу «мати-кенгуру» та «Покроковий алгоритм годування недоношених дітей через зонд».

Та це ще не все. Ознайомтесь із повним змістом травневого номеру журналу «Довідник головної медичної сестри» за посиланням.

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Статті за темою

Усі статті за темою

Ботулізм: симптоми, лікування та профілактика

Просвітницька робота серед пацієнтів має важливе значення для профілактики смертельно небезпечних хвороб. Медичні праціники мають знати симптоми ботулізму і ділитися інформацією пацієнтами
8654

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді