Як скласти виробничу характеристику працівнику, що оформлює інвалідність: зразок
МСЕК мають право одержувати від державних органів, закладів охорони здоров’я, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності й виду їх діяльності відомості, необхідні для роботи комісій (п. 14 Положення про медико-соціальну експертизу, затвердженого постановою КМУ від 03.12.2009 № 1317).
Виробнича характеристика працівнику для надання до ЛКК на МСЕК — бланк
Якщо особа з інвалідністю працює, МСЕК запросить у роботодавця інформацію, потрібну для складання індивідуальної програми реабілітації (ІПР). Форма, за якою надають інформацію, не унормована. Зазвичай документ називають виробничою характеристикою. Деякі МСЕК надають власний шаблон:
- у верхній частині — звернення голови МСЕК або лікарсько-консультативної комісії до керівника підприємства з проханням надати виробничу характеристику на працівника
- у нижній — графи для заповнення
Кадровик відрізає верхню частину і зберігає як лист. Нижню частину — заповнює, підписує у керівника, головного бухгалтера, голови профкому (за наявності) і віддає працівнику.
⚡ Ліцензування та акредитація ⚡ Робота з кадрами та оплата праці ⚡ Фінанси та майно ⚡ Якість медичної допомоги ⚡ Взаємодія з пацієнтами ⚡ Охорона праці ⚡ Перевірки держорганами
Якщо письмового звернення від МСЕК немає, скористайтесь зразком. В ній узагальнено інформацію з кількох форм, що використовують МСЕК і кадровики-практики.
✎ Форму можна заповнювати на комп’ютері.