Санепідрежим у приймальному відділенні

Приймальня медзакладу бере на себе "удар" зовнішніх інфекцій, тому прибирання цих приміщень повинно відбуватися регулярно і дуже ретельно. Про вимоги санепідрежиму до знезараження цих приміщень читайте в статті!

Прибирання приміщень проводить:

  • генеральне — сестра медична разом з молодшою медичною сестрою раз на тиждень згідно з графіком;
  • поточне — молодший медичний персонал під наглядом сестри медичної.

У приймальному відділенні прибирають лише тоді, коли там немає пацієнтів та медичних працівників.

Санепідрежим у приймальному відділенніЧитайте: "Школа пацієнта: як організувати індивідуальне навчання хворого" 

Оснащення:

  • інструкційно-методичні документи із санітарно-протиепідемічного режиму, затверджені наказами Міністерства охорони здоров’я України;
  • засоби дезінфекції, що дозволені нормативними документами та належать до Державного реєстру дезінфекційних засобів;
  • промарковані ємкості з кришками для дезінфекційних засобів, на яких вказують назву засобу, його концентрацію, дату приготування та підпис особи, яка готувала дезінфекційний розчин;
  • чисті полотнини для кожної ємкості;
  • прибиральний інвентар (відро, швабра, щітка), окремо промаркований для кожного приміщення приймального відділення;
  • захисний одяг для персоналу: халат, фартух, хустина (шапочка), чотиришарова маска, гумові рукавички, взуття зі шкіри або шкірозамінника.

Санепідрежим у приймальному відділенніЧитайте: "Карантин удома: консультуємо пацієнтів та їх родичів"

Алгоритм прибирання приймального відділення

ЕтапДії медперсоналу
І. Підготовчий1. Вдягнути захисний одяг:
  • спеціальний халат (генеральне прибирання);
  • фартух;
  • хустину (шапочку);
  • чотиришарову маску;
  • гумові рукавички;
  • взуття зі шкіри або шкірозамінника.
2. Оглянути приміщення для прибирання:
  • процедурний кабінет (маніпуляційний);
  • санвузол.
3. Продезінфікувати ганчірки у дезінфекційному розчині згідно з методичними вказівками до цього розчину
ІІ. Основний1. Взяти прибиральний інвентар (відро, швабру, щітку), окремо промаркований для кожного приміщення.
2. Почати вологе прибирання із підвіконня, батареї, панелі, меблів, дверей:
  • почистити раковини пастою;
  • помити підлогу методом двох відер (одне відро з дезінфекційним розчином, друге — з чистою водою).
3. Очистити чохли з поліетиленової клейонки на кушетках в оглядовому, процедурному кабінетах та кімнаті прийому пацієнтів:
  • двічі протерти чохол з інтервалом 15 хвилин полотниною, змоченою дезінфекційним розчином;
  • зняти чохол з кушетки та сполоснути водою;
  • висушити чохол.
4. Надіти на кушетку чистий та сухий чохол (у приймальному відділенні має бути декілька комплектів чохлів або підкладних клейонок).
5. Замінити простирадла:
  • у поліетиленовому чохлі — в кінці робочого дня;
  • покриті клейонкою лише зверху — після кожного пацієнта
ІІІ. Заключний1. Очистити використаний прибиральний інвентар:
  • замочити у дезінфекційному розчині згідно з диспозицією, зазначеною у методичних рекомендаціях до відповідного дезінфекційного розчину;
  • прополоскати чистою водою та висушити;
  • швабру протерти двічі дезінфекційним розчином.
2. Провітрити приміщення.
3. Зняти захисний одяг.
4. Вимити руки з милом, витерти чистим індивідуальним рушником

Робота за програмою медичних гарантій у 2025 році

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді