Прибирання приміщень проводить:
- генеральне — сестра медична разом з молодшою медичною сестрою раз на тиждень згідно з графіком;
- поточне — молодший медичний персонал під наглядом сестри медичної.
У приймальному відділенні прибирають лише тоді, коли там немає пацієнтів та медичних працівників.
Читайте: "Школа пацієнта: як організувати індивідуальне навчання хворого"
Оснащення:
- інструкційно-методичні документи із санітарно-протиепідемічного режиму, затверджені наказами Міністерства охорони здоров’я України;
- засоби дезінфекції, що дозволені нормативними документами та належать до Державного реєстру дезінфекційних засобів;
- промарковані ємкості з кришками для дезінфекційних засобів, на яких вказують назву засобу, його концентрацію, дату приготування та підпис особи, яка готувала дезінфекційний розчин;
- чисті полотнини для кожної ємкості;
- прибиральний інвентар (відро, швабра, щітка), окремо промаркований для кожного приміщення приймального відділення;
- захисний одяг для персоналу: халат, фартух, хустина (шапочка), чотиришарова маска, гумові рукавички, взуття зі шкіри або шкірозамінника.
Читайте: "Карантин удома: консультуємо пацієнтів та їх родичів"
Алгоритм прибирання приймального відділення
Етап | Дії медперсоналу |
---|---|
І. Підготовчий | 1. Вдягнути захисний одяг:
|
ІІ. Основний | 1. Взяти прибиральний інвентар (відро, швабру, щітку), окремо промаркований для кожного приміщення. 2. Почати вологе прибирання із підвіконня, батареї, панелі, меблів, дверей:
5. Замінити простирадла:
|
ІІІ. Заключний | 1. Очистити використаний прибиральний інвентар:
3. Зняти захисний одяг. 4. Вимити руки з милом, витерти чистим індивідуальним рушником |