Чи вказувати розмір посадового окладу в наказі про прийняття на роботу?

9631

Запитання

Чи обов’язково у наказах про прийняття на роботу вказувати розмір посадового окладу, чи достатньо зазначити — «з оплатою згідно із штатним розписом»?

Відповідь

Як нараховувати коронавірусні доплати 2021

Так, обов’язково. Це передбачено законодавством.

Відповідно до пункту 7 глави 9 «Особливості підготовки та оформлення розпорядчих документів» розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях , затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5), у разі призначення працівника зазначаються повна дата (число, місяць, рік) фактичного виходу працівника на роботу, розміри його посадового окладу відповідно до штатного розпису, надбавок та доплат.

Зазначення розміру посадового окладу, надбавок і доплат передбачено і типовою формою № П-1 «Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу», затвердженою наказом Держстату «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489 (далі — Наказ № 489).

Згідно з частиною першою статті 29 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (далі — Закон про оплату праці) при укладанні працівником трудового договору (контракту) роботодавець доводить до його відома умови оплати праці, розміри, порядок і строки виплати заробітної плати, підстави, згідно з якими можуть провадитися відрахування у випадках, передбачених законодавством.

Чи вказувати розмір посадового окладу в наказі про прийняття на роботу?Читайте: "Платні медичні послуги: як сформувати вартість"

Відповідно до частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП) видання наказу про прийняття на роботу є складовою процедури укладання трудового договору.

Звичайно, інформація щодо посадових окладів (тарифних ставок) міститься у штатному розписі підприємства. Проте ознайомлення працівника із штатним розписом до того, як працівник почав виконувати роботу за укладеним трудовим договором, не належить до обов’язків роботодавця (ст. 29 КЗпП ). До того ж у більшості організацій штатний розпис віднесений до документів з обмеженим доступом і не призначений для «оприлюднення».

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів (ІІ група)

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Положення про преміювання працівників медичного закладу: як розробити

З'ясуйте, як урегулювати питання преміювання медичних працівників, які локальні документи затвердити та як їх оформити. Розробіть положення про преміювання медичних працівників за зразком
38224