Збої в роботі мобільного оператора призвели до проблем із оформленням електронних рецептів. Адже пацієнти не могли отримати SMS із номером е-рецепта на препарати за програмою реімбурсації, на наркотичні ліки, вартість яких відшкодовується коштом місцевих бюджетів, та на ліки, які пацієнт купує за власні кошти. Тож тимчасово до відновлення звʼязку із 15 по 25 грудня в ЕСОЗ діяли зміни щодо формування е-рецепта, які дали змогу пацієнтам отримувати номер і код е-рецепта навіть за відсутності звʼязку.
Цифрові навички у роботі медпрацівника — навчальна програма
На період кризи сповіщення з номером та кодом рецепта не надходили пацієнтам усіх операторів мобільного звʼязку. Натомість код погашення містила інформаційна довідка. Пацієнт міг скористатися нею до 25 грудня включно. Зміни стосувалися всіх програм, за якими лікарі призначають ліки за електронним рецептом, — як за програмою реімбурсації, так і за власні кошти пацієнта.
Із 15 грудня 2023 року лікар друкував пацієнту паперову інформаційну довідку або передавав її в електронному вигляді. Інформаційна довідка містила і номер рецепта, і код його погашення. Зокрема, це можна було зробити дистанційно в узгодженому між лікарем та пацієнтом форматі (телефоном, месенджером тощо).
Зміни були тимчасові та вжиті на період кризи і стосувалися користувачів усіх мобільних операторів. Після повноцінного відновлення звʼязку серед усіх абонентів мобільного оператора, SMS-інформування пацієнтів про номер та код погашення е-рецепта відновлене.
За матеріалами МОЗ