Сервіс — одна з потенційно конкурентних переваг клініки, відповідно його організація є суттєвим фактором зміцнення позицій Вашого закладу на українському медичному ринку.
Практична користь участі у заході: Ви дізнаєтесь про найбільш ефективні способи організації сервісу в приватному медичному закладі на кожному етапі роботи з пацієнтом.
Тема: «Клініка як сервісна організація: від першого візиту — до програм лояльності.
Серія майстер-класів»
11:00–16:00
МОДЕРАТОР:
Павло КОВТОНЮК, головний редактор фахового видання для керівників медичних закладів «PRO менеджмент в охороні здоров'я», експерт «Реанімаційного пакету реформ» у галузі охорони здоров'я України.
ОСНОВНІ АСПЕКТИ:
1. Організація сервісу на початковому етапі: сайт клініки, спілкування з працівниками call-центру, спілкування в соціальних мережах.
2. Побудова сервісу в клініці: прийом на рецепції, спілкування лікаря з пацієнтом.
3. Пост-сервіс: комунікація з пацієнтом після завершення лікування.
- Тема доповіді: «Побудова програм лояльності: як утримати клієнта?»
Доповідач: Максим МОСКАЛЕНКО, Генеральний менеджер клінік «Німецька стоматологія».
- Тема доповіді: «Побудова стандартів сервісу: практичні рекомендації».
Доповідач: Руслана КАШИНА, сертифікований бізнес-тренер.
- Тема доповіді: «Ера комунікаційного сервісу: ефективні інструменти і технології».
Доповідач: Наталія ТУЛІНОВА, заступник Генерального директора з питань розвитку маркетингу і продажів клініки «Ісіда».
- Тема доповіді: «Комунікація «лікар-пацієнт».
Спеціальна вартість участі в межах ФОРУМУ складає: 600,00 грн. (з урахуванням ПДВ)
Кожному учаснику надається право безплатного входу на МЕДИЧНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФОРУМ і Конгрес індустрії краси Estet Beauty Expo з 11 до 13 березня 2015 року.
Організатори: журнал «PRO Менеджмент в охороні здоров'я», ITE Group Plc.
Завчасна реєстрація учасників є обов'язковою
Керівник проекту: Ірина РИБАЛКО
тел.: 0 44 496 86 45 (внутр. 273), факс: 0 44 496 86 46, e-mail: [email protected]
ДП «Премьер Экспо», Київ, 04050, вул. Пимоненка 13, корп. 4А, оф. 21