⚡ НСЗУ почала приймати пропозиції на укладення договорів за напрямом «Первинна медична допомога»

UA RU
Відповідне оголошення з’явилося на сайті НСЗУ увечері 29 листопада

НСЗУ почала приймати пропозиції на укладення договорів за напрямом «Первинна медична допомога»

Щоб подати пропозицію, суб’єкт господарювання має заповнити відповідні поля в електронній медичній інформаційній системі, у якій він зареєстрований.

⭐ Онлайн-інтенсив для керівників ЗОЗ: БЕЗПЛАТНИЙ доступ ⭐

Перед тим як подати пропозицію, перевірте, чи актуальна в ЕСОЗ інформація:

  • про суб’єкта господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в оголошенні
  • ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію)
  • суб’єктів господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники)
  • уповноважених осіб і медпрацівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору

Якщо після подання пропозиції інформація змінилася, оновіть інформацію в ЕСОЗ у той самий день.

NB! НСЗУ приймає пропозиції до 18:00 24.01.2022. Розглядатиме пропозиції про укладення договору Нацслужба до 28.01.2022 включно.

Якщо НСЗУ надішле повідомлення про виправлення помилок у пропозиції після дати подання пропозиції, ви маєте право подати оновлену пропозицію впродовж двох робочих днів з дня отримання такого повідомлення.

Разом із пропозицією необхідно прикріпити скановані копії документів у форматі PDF або відомості щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах. Повний перелік додатків із формами дивіться в Таблиці.

✎ Якщо подаватимете пропозицію з 01.01.2022, додатком потрібно також прикріпити документ, що підтверджує забезпечення перекладу на жестову мову.

✅✅✅ Графік відпусток медпрацівників — 2022: як скласти

Перелік додатків до заяви

ДодатокДокумент
Додаток 1Повідомлення про відповідність умовам закупівлі та специфікації (форму можете завантажити на початку новини). Подавайте повідомлення окремим файлом у вигляді сканованої копії підписаного документа у форматі PDF. Цей документ є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання, які подають пропозицію
Додаток 2Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження представника. Цей документ потрібен у разі підписання заяви та доданих до неї документів представником суб’єкта господарювання. Виняток становить випадок, коли відомості про повноваження представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань
Додаток 3

Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та сканована копія внесених змін, у разі їх наявності. Залежно від того, коли заклад отримав ліцензію, це може бути:

  • ліцензія на бланку, якщо документ отримано до 01.01.2017
  • витяг з наказу МОЗ, якщо ліцензію отримано після 01.01.2017

У випадку внесення змін до ліцензії — копія повідомлення до МОЗ про внесення змін до даних, зазначених у заяві, документах і відомостях, які суб’єкт господарювання додавав до заяви про отримання ліцензії

Додаток 4

Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат. Суб’єкт господарювання, який подавав зазначений документ під час укладання договору в минулому періоді, має подати його заново, якщо відбулися зміни умов його отримання (зокрема, зміна місцезнаходження юридичної особи, адреси розташування будівлі, будівельних норм і стандартів)

Додаток 5Документ, що підтверджує забезпечення перекладу на українську жестову мову (з української жестової мови). Додавайте, якщо подаватимете пропозицію з 1 січня 2022 року

УВАГА! Змінилися вимоги щодо переліку обладнання. Надавачі ПМД, яким подали понад 20 тисяч декларацій, повинні мати портативний дефібрилятор із функцією синхронізації або автоматичний зовнішній дефібрилятор.

Детально з умовами закупівлі медичних послуг за Програмою медгарантій у 2022 році можна ознайомитись на сайті НСЗУ у розділі «Вимоги ПМГ 2022».

Раніше НСЗУ почала приймати документи ЗОЗ на перевірку перед контрактуванням.

За матеріалами НСЗУ



Атестація медичних працівників — 2025

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді