Шановні читачі, а у нас є гарна новина: вийшов друком грудневий (№ 12/2013) номер журналу «Управління закладом охорони здоров’я». Тема номеру — оцінка якості первинної медико-санітарної допомоги. Метою реформування системи охорони здоров’я будь-якої країни є підвищення якості медичної допомоги, що надається населенню, а також рівня здоров’я населення. У цьому контексті важливим є моніторинг якості медичної допомоги та ефективності її організації. Наші експерти розробили особливу методику оцінювання якості медичної допомоги і діляться нею з читачами журналу.
Також у номері:
- Створення медичної ради у закладі охорони здоров’я
- Отримання ліцензії Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань
- Оплата послуг закладів охорони здоров’я з проведення клінічних досліджень нових лікарських засобів
Перелік зразків документів та довідкових матеріалів, наведених у журналі
Цільові показники глікемічного контролю
Наказ про організацію роботи Медичної ради
Протокол засідання Медичної ради
Оцінювання ефективності розвитку первинної медико-санітарної допомоги
Перелік показників, які необхідно зібрати на рівні закладу первинної медико-санітарної допомоги для розрахунку індикаторів ефективності організації та надання первинної медико-санітарної допомоги
Індикатори ефективності організації та надання первинної медико-санітарної допомоги на рівні закладу охорони здоров’я
Орієнтовна структура сервісу «Інформаційна підтримка лікаря-практика і медичної сестри»
Заява про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини
Перелік документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності
Понятійний апарат операційного менеджменту
Компоненти операційного менеджменту
Види алгоритму управління операціями
Моделі матеріального потоку
Принципи раціональної організації виробничих процесів
Функції операційного менеджменту
Спеціальні методи операційної системи
Ланцюжок «виробництво — потреби споживача»
Модель операційних елементів виробничої та сервісної організацій
Види послуг у виробничій сфері
Сервісний трикутник
Основні принципи надання послуги