Посадова інструкція завідувача стаціонарного відділення медичного закладу вторинного рівня
Переглядів: 9110
Стаття-подарунок від системи «Експертус Медзаклад»
Скачайте посадову інструкцію завідувача стаціонарного відділення терапевтичного напрямку закладу вторинного рівня та дізнайтеся, які саме обов'язки лягають на плечі цього медичного управлінця.
Виплати працівникам ЗОЗ Скачати пам'ятку
Посадова інструкція завідувача стаціонарного відділення відображає обов’язки, права, відповідальність та кваліфікаційні вимоги до фахівця. Зважаючи на широке коло відповідальності, персонал, який розроблятиме посадову інструкцію, повинен врахувати всі робочі завдання, з якими стикатиметься завідувач в своїй діяльності. Також не менш важливо зазначити, який саме персонал виконуватиме доручення цього працівника, кому делегувати повноваження в разі хвороби чи відрядження тощо.
Орієнтовно перелік обов’язків завідувача стаціонарного відділення закладу вторинного рівня може виглядати так:
- Забезпечувати організацію на рівні галузевих стандартів надання пацієнтам діагностичної, лікувальної, реабілітаційної, консультативної, профілактичної допомоги з безперервним підвищенням їхньої якості та ефективності догляду за пацієнтами.
- Здійснювати безпосереднє керівництво діяльністю лікарів та старшої медичної сестри відділення.
- Організовувати та здійснювати постійний контроль за якістю обстеження, лікування і догляду та корекції схеми діагностики і лікування пацієнтів шляхом первинного (разом з лікуючим лікарем) огляду усіх тяжкохворих, які надійшли на стаціонарне лікування, щоденного (залежно від стану, — по декілька разів на день), планового огляду не менше 25% пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні, з подальшим обговоренням результатів оглядів з лікуючими лікарями та результатів контрольних оглядів на лікарських нарадах; постійний аналіз якісних показників лікувальнодіагностичного процесу у відділенні, а також постійне вивчення розбіжностей клінічних та поліклінічних, клінічних і патологоанатомічних діагнозів; контроль відповідності та своєчасності виконання лікарських призначень, методів лікування; контроль якості ведення медичної документації; ведення журналу дефектури діяльності завідувачів відділень.
- Організовувати проведення семінарів і тренінгів для лікарів, середнього та молодшого медичного персоналу.
- Організовувати консультації та консиліуми для складних у діагностичному і лікувальному плані пацієнтів та тяжкохворих.
- Перспективно (рік, квартал) та поточно (тиждень, місяць) планувати роботу відділення з доведенням плану до відома підпорядкованих осіб.
- Щодня приймати звіти чергових лікарів з аналізом справ у відділенні за минулу добу, плануванням невідкладної роботи та доповіддю заступнику головного лікаря з лікувальної роботи (черговому адміністратору) про надзвичайні ситуації у відділенні.
- Опрацьовувати та проводити заходи, спрямовані на профілактику та зниження всіх видів летальності у відділенні.
Скачайте посадову інструкцію завідувача стаціонарного відділення терапевтичного напрямку закладу вторинного рівня
449
180
207
359
221
557
Гарячі запитання
Усі питання і відповідіЯк оформити роботу працівників під час навчання на заходах БПР
53
Чи можна пацієнту записувати чи знімати розмову з лікарем
148
Чи входить оплата за нічні зміни в гарантований мінімум зарплати
814
Як розрахувати норми використання та списання витратних матеріалів у стоматології
190
Чи повідомляти ТЦК про бронювання через Дію
30238