Ваш безплатний доступ до КПК медсестер
Методика роботи з тестом
Вам пропонується ряд тверджень. Навпроти кожного з п’яти тверджень поставте бал від 1 («менше всього підходить для мене») до 5 («більше всього мені підходить»). Кожний бал має бути використаний в кожному розділі лише один раз.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! За Таблицею порахуйте кількість балів щодо кожного психологічного типу та впишіть у відповідні чарунки.
У наданій нижче Таблиці під кожним психологічним типом необхідно підсумувати бали за вказаний пункт вказаного твердження. Наприклад, під чарункою «Критик» бачимо «А1 + Є1 + Й1». Це означає, що потрібно додати проставлені вами бали, що відповідають твердженням під номером 1 для питань А, Є, Й.
Критик | Ідеаліст | Прагматик | Аналітик | Реаліст |
А1 + Є1 + Й1 | Б1 + Ж1+ К1 + + Д1 + І1 + Н1 | В1 + З1 + Л1 | Г1 + И1 + М1 | Е1 + Ї1 + О1 |
Б2 + Ж2 + К2 + | А2 + Є2 + Й2 | Д2 + І2 + Н2 | – | В2 + З2 + Л2 + + Г2 + И2 + М2 |
Д3 + І3 + Н3 | Г3 + И3 + М3 + + Е3 + Ї3 + О3 | А3 + Є3 + Й3 | Б3 + Ж3 + К3 + + В3 + З3 + Л3 | – |
Г4 + И4 + М4 | В4 + З4 + Л4 | Е4 + Ї4 + О4 + | А4 + Є4 + Й4 | Д4 + І4 + Н4 |
В5 + З5 + Л5 | – | Г5 + И5 + М5 | Д5 + І5 + Н5 + | А5 + Є5 + Й5 + + Б5 + Ж5 + К5 |
Всього балів: | Всього балів: | Всього балів: | Всього балів: | Всього балів: |
Читайте: "Манипуляционный кабинет: организация работы"
Читайте: "Лікарське свідоцтво про смерть: основні правила заповнювання та зразок"
Тестові завдання: діагностика мислення та поведінки медсестри
А. Коли між людьми виникає конфлікт, то я стою на боці тих, хто:
1) сприяє виникненню конфлікту;
2) краще за інших висловлює цінності та ідеали;
3) відображає мої власні погляди і особистий досвід;
4) аналізує ситуацію логічно і послідовно;
5) висловлює аргументи коротко і переконливо.
Б. Коли я починаю працювати у складі групи, головним для мене є:
1) зрозуміти цілі і значення своєї роботи;
2) зрозуміти цілі членів виробничої групи;
3) визначити, яким чином відбуватиметься робота;
4) оцінити прибуток, який принесе наша праця;
5) щоб робота була добре організована і швидко зрушила з місця.
Читайте: "Медична документація кабінету інфекційних захворювань: форми та інструкції"
В. Я засвоюю нові знання краще, коли у змозі:
1) пов’язати їх зі своєю поточною і майбутньою діяльністю;
2) застосувати їх у конкретних ситуаціях;
3) зосередитися і ретельно їх проаналізувати;
4) зрозуміти, наскільки вони узгоджуються з відомими мені знаннями;
5) протиставити їх іншій позиції і точці зору.
Г. Графіки, схеми, таблиці у документах або статтях для мене зазвичай:
1) доцільніші за текст, оскільки є точними;
2) доцільні, тому що зрозуміло представляють важливі факти;
3) доцільні, якщо вони пояснюються текстом;
4) доцільні, якщо вони піднімають важливі питання за текстом;
5) не більш корисні, аніж інші матеріали.
Д. Якби мені запропонували дослідити якусь подію, я б почав:
1) з визначення її місця у широкому контексті обставин, ситуації;
2) з визначення того, чи зможу я працювати сам, чи мені знадобиться підмога;
3) з побудови прогнозу подальшого розвитку подій;
4) з прийняття рішення про те, чи потрібно взагалі вивчати цю подію;
5) з формулювання проблеми, пов’язаної з цією подією.
Читайте: "Медична документація приймального відділення"
Е. Якби мені довелося збирати інформацію про певну організацію, я б надав перевагу:
1) зустрітися з кожним членом цієї організації індивідуально і поставити конкретні запитання;
2) провести загальні збори і попросити членів організації висловити свою думку з визначеного кола питань;
3) опитати невеликі групи людей, ставлячи їм загальні запитання;
4) зустрітися з лідерами окремих груп і з’ясувати їхні погляди;
5) попросити членів організації надати мені письмові звіти.
Є. Я вважаю правильним те, що:
1) витримало натиск критики;
2) узгоджується з іншими ідеями, в які я вірю;
3) було перевірено практикою;
4) може бути логічно обгрунтованим;
5) можна перевірити особистим спостереженням.
Ж. Читаючи журнал у вільний час, я обираю статтю:
1) в якій написано про те, як комусь вдалося подолати проблему, особистісну або соціальну;
2) яка присвячена дискусійному політичному або соціальному питанню;
3) в якій описано наукове дослідження;
4) в якій написано про цікаву людину або подію;
5) в якій повідомляється про реальний досвід іншої людини.
Читайте: "Відмова від щеплення: як правильно оформити?"
З. Коли я читаю звіт про роботу, я звертаю увагу:
1) наскільки висновки звіту узгоджуються з моїм професійним досвідом;
2) чи можливо виконати рекомендації, сформульовані у звіті;
3) чи обгрунтовано висновки фактичними даними;
4) чи правильно виконавець зрозумів цілі і завдання роботи;
5) на пояснення та інтерпретацію отриманих даних.
И. Коли переді мною поставлене виробниче завдання, мені потрібно:
1) знайти найкращий спосіб його розв’язання;
2) зрозуміти, коли і кому необхідно розв’язувати це завдання;
3) зрозуміти, для чого необхідно розв’язувати це завдання;
4) з’ясувати, який вплив розв’язання цього завдання може мати на інші функції, які я виконую на роботі;
5) визначити, яка буде користь від розв’язання цього завдання.
І. Перед тим, як зробити щось нове:
1) я повинен зрозуміти, як це нове пов’язане з тим, що мені вже добре відомо;
2) я одразу беруся за справу;
3) я намагаюся вислухати різні поради з приводу того, як це можна зробити;
4) я знаходжу того, хто мені покаже, як це можна зробити;
5) ретельно розмірковую, як це зробити найкращим чином.
Ї. Якби я мав змогу обирати форму складання іспиту в університеті:
1) я б надав перевагу відповідям на поставлені запитання;
2) я б обрав форму колективної дискусії зі студентами, які також складають іспит;
3) я б обрав форму усної доповіді про те, що я знаю;
4) я б розповідав про те, як застосовував на практиці ті знання, що набув в університеті;
5) я б обрав письмову відповідь у межах заданої теми.
Читайте: "Методи ефективної організації документування в медичних закладах: ПАМ’ЯТКА"
Й. Я з найбільшою повагою ставлюся до:
1) філософів та вчених;
2) письменників та вчителів;
3) лідерів ділових та політичних кіл;
4) економістів та інженерів;
5) журналістів і фермерів.
К. Теорія корисна, якщо вона:
1) узгоджується з іншими теоріями, які я знаю;
2) дає мені нове пояснення подій, що виникли;
3) систематизує раніше набуті знання;
4) пояснює мій власний досвід спостережень;
5) має конкретне практичне застосування.
Л. Стаття з дискусійного питання є цікавою, якщо у ній:
1) я вбачаю можливості для підкріплення своєї точки зору;
2) чітко викладаються факти;
3) зміст логічно побудований;
4) визначаються цінності автора статті;
5) вловлена суть проблеми.
Читайте: "Організація партнерських пологів"
М. Я буду читати книгу не за спеціальністю, якщо:
1) вона допоможе мені розширити мої професійні знання;
2) її порадила мені прочитати людина, яку я поважаю;
3) вона дає мені змогу підвищити загальну ерудицію;
4) для різноманітності;
5) вона допоможе мені дізнатися більше про предмет, який мене цікавить.
Н. Розв’язуючи виробничу проблему, я:
1) спробую віднайти її зв’язки з більш широкою проблематикою;
2) шукатиму способи швидкого розв’язання проблеми;
3) обміркую всі альтернативні способи її розв’язання;
4) буду шукати способи, за допомогою яких інші розв’язали цю проблему;
5) спробую віднайти кращий спосіб її розв’язання.
О. Працюючи, я виявляю схильність:
1) шукати вже наявні методи роботи;
2) поєднувати різноманітні методи;
3) розробляти нові методи роботи;
4) шукати способи ефективного застосування наявних методів;
5) зрозуміти, чому необхідно застосовувати наявні методи роботи.
Інтерпретація результатів тесту
Скачайте