Кошторис КНП — чи потрібен?

1398

Запитання

Чи потрібен комунальному некомерційному підприємству (КНП) кошторис?

Відповідь

Оскільки КНП не є бюджетною установою, кошторис йому не потрібен. Проте, у такому закладі є інший плановий документ — фінансовий план, який має бути узгоджений з власником.  У цьому документі знаходять своє відображення всі доходи та видатки закладу, зазначаються також обсяг та призначення фінансових ресурсів для функціонування протягом року згідно з установчими документами.

За якою формою та яким чином складається, затверджується фінансовий план та хто має це контролювати, вирішує місцева влада. Залежно від регіону може різнитися форма плану та порядок його складання. Затвердити план на наступний рік потрібно ще до 01.09 поточного року. Окрім того, у випадку, якщо медзаклад-КНП отримує інші фінанси, окрім передбачених договором із НСЗУ, потрібно складати та затверджувати план використання бюджетних коштів.

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів (ІІ група)

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Кесарів розтин: протокол лікування

Надавайте первинну, вторинну на третинну медичну допомогу при кесаревому розтині, керуючись затвердженим МОЗ уніфікованим клінічним протоколом
32446