Кошторис КНП — чи потрібен?

1195

Запитання

Чи потрібен комунальному некомерційному підприємству (КНП) кошторис?

Відповідь

Оскільки КНП не є бюджетною установою, кошторис йому не потрібен. Проте, у такому закладі є інший плановий документ — фінансовий план, який має бути узгоджений з власником.  У цьому документі знаходять своє відображення всі доходи та видатки закладу, зазначаються також обсяг та призначення фінансових ресурсів для функціонування протягом року згідно з установчими документами.

За якою формою та яким чином складається, затверджується фінансовий план та хто має це контролювати, вирішує місцева влада. Залежно від регіону може різнитися форма плану та порядок його складання. Затвердити план на наступний рік потрібно ще до 01.09 поточного року. Окрім того, у випадку, якщо медзаклад-КНП отримує інші фінанси, окрім передбачених договором із НСЗУ, потрібно складати та затверджувати план використання бюджетних коштів.

Зміни у ліцензуванні медичної практики у 2024 році

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Ліцензування медичної практики: нова форма Відомостей про стан матеріально-технічної бази

Зміни до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики наберуть чинності 30.03.2024 року. Від цієї дати заповнюйте і подавайте нову форму Відомостей про стан матеріально-технічної бази
616