Кошторис КНП — чи потрібен?

1514

Запитання

Чи потрібен комунальному некомерційному підприємству (КНП) кошторис?

Відповідь

Оскільки КНП не є бюджетною установою, кошторис йому не потрібен. Проте, у такому закладі є інший плановий документ — фінансовий план, який має бути узгоджений з власником.  У цьому документі знаходять своє відображення всі доходи та видатки закладу, зазначаються також обсяг та призначення фінансових ресурсів для функціонування протягом року згідно з установчими документами.

За якою формою та яким чином складається, затверджується фінансовий план та хто має це контролювати, вирішує місцева влада. Залежно від регіону може різнитися форма плану та порядок його складання. Затвердити план на наступний рік потрібно ще до 01.09 поточного року. Окрім того, у випадку, якщо медзаклад-КНП отримує інші фінанси, окрім передбачених договором із НСЗУ, потрібно складати та затверджувати план використання бюджетних коштів.

Робота за програмою медичних гарантій у 2025 році

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Форма № 086/о: медична довідка для вступу до закладів освіти

Довідку за формою № 086/о видає лікар первинної медичної допомоги після завершення повного обстеження і винесення лікарського висновку про стан здоров’я. Це медичний документ для подання до закладів освіти всіх рівнів
396977