Кошторис КНП — чи потрібен?

1481

Запитання

Чи потрібен комунальному некомерційному підприємству (КНП) кошторис?

Відповідь

Оскільки КНП не є бюджетною установою, кошторис йому не потрібен. Проте, у такому закладі є інший плановий документ — фінансовий план, який має бути узгоджений з власником.  У цьому документі знаходять своє відображення всі доходи та видатки закладу, зазначаються також обсяг та призначення фінансових ресурсів для функціонування протягом року згідно з установчими документами.

За якою формою та яким чином складається, затверджується фінансовий план та хто має це контролювати, вирішує місцева влада. Залежно від регіону може різнитися форма плану та порядок його складання. Затвердити план на наступний рік потрібно ще до 01.09 поточного року. Окрім того, у випадку, якщо медзаклад-КНП отримує інші фінанси, окрім передбачених договором із НСЗУ, потрібно складати та затверджувати план використання бюджетних коштів.

Атестація медичних працівників — 2025

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Хронічне обструктивне захворювання легень: новий протокол, етапи надання медичної допомоги

17 листопада — Усесвітній день боротьби проти хронічного обструктивного захворювання легень. Про алгоритм обстеження, лікування та особливості освітньої роботи з пацієнтами зі ХОЗЛ читайте у статті
97

Алгоритм створення наглядової ради ЗОЗ

Державні і комунальні медзаклади, які надають спеціалізовану медичну допомогу та укладають договори з НСЗУ, обов’язково матимуть наглядові ради. Тож тримайте алгоритм створення наглядової ради ЗОЗ
150