КМУ вніс зміни до постанови «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» від 25.04.2018 № 411. Повідомлення від ЕСОЗ з кодом підтвердження, номером електронного рецепта або електронного направлення невдовзі надходитимуть також в Дію або Viber як альтернатива для SMS-повідомлень.
Цифрові навички у роботі медпрацівника — навчальна програма
МОЗ повідомило, що фахівці ДП «Електронне здоровʼя» та НСЗУ проводять внутрішні тестування відправлення push-повідомлень від ЕСОЗ з використанням нових каналів комунікації.
Першочергово push-повідомлення надходитимуть у Дію. Якщо у пацієнта немає застосунку — повідомлення надсилатиметься у Viber. Якщо у пацієнта немає цього месенджера — сповіщення надійде через SMS-повідомлення, як і раніше.
Які медичні сповіщення надходитимуть у Дію
- Номер е-рецепта та код його погашення
- Код е-направлення до медичних фахівців
- Запити на доступ до даних, згода на обробку персональних даних, затвердження плану лікування тощо (запити, які раніше потребували SMS-підтвердження у процесі роботи з пацієнтом)
Як і раніше пацієнти, які не мають телефону та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, будуть отримувати інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
Для дітей та інший недієздатних пацієнтів процес також не зміниться: повідомлення надходитимуть одному з батьків або законному представнику через доступний канал комунікації.
Раніше МОЗ та НСЗУ надали роз'яснення щодо направлення на додаткові обстеження під час оцінювання повсякденного функціонування особи.
За матеріалами МОЗ та КМУ