Із моменту запуску у 2022 році InBoost впроваджує передові технології у сфері обслуговування, поєднуючи штучний інтелект та сучасні підходи з чат-ботом і CRM-системою

За короткий період кількість користувачів платформи InBoost зросла до 650 тисяч. Завдяки платформі вони змогли здійснити покупки, повернення, вирішити питання чи просто поспілкуватися з менеджером через месенджери.
InBoost пропонує рішення для медичних закладів, що дозволяють легко керувати клієнтськими процесами за допомогою популярних месенджерів (Віджет, Telegram, Viber, Instagram, Facebook messenger):
- Об’єднання всіх месенджерів в єдине вікно спілкування, зі збереженням історії комунікації
- Система інформування клієнтів (нагадування, результати візиту, відгуки)
- Система бронювання, перенесення та нагадування про прийом
- Цілодобові відповіді на запити за допомогою штучного інтелекту
- Реферальна програма
Ці інновації змінюють підхід до управління медичним закладом, роблячи його більш ефективним і якісним.
З'ясуйте зі статті, які можливості забезпечує медзакладам і пацієнтам електронна система охорони здоров'я, які заклади мають там зареєструватися та які технічні вимоги до електронних медичних інформаційних систем
Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі медичних працівників. Також назвемо прични, чому медику не завжди варто покладатися на ChatGPT в роботі
Які нормативні акти встановлюють вимогу реєстрації медобладнання в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ)? Яке обладнання реєструвати та для чого це потрібно робити? Про все читайте у статті
Які нормативні документи регулюють електронні лікарняні, який покроковий алгоритм оформлення електронного лікарняного? Читайте про це в статті
З'ясуйте, як виписувати електронний рецепт, зокрема е-рецепт на інсулін, антибіотики і на «Доступні ліки»