Компанія InBoost стала PREMIUM-партнером VІІІ Всеукраїнського конгресу MedSprava

Із моменту запуску у 2022 році InBoost впроваджує передові технології у сфері обслуговування, поєднуючи штучний інтелект та сучасні підходи з чат-ботом і CRM-системою

Компанія InBoost стала PREMIUM-партнером VІІІ Всеукраїнського конгресу MedSprava🤝

За короткий період кількість користувачів платформи InBoost зросла до 650 тисяч. Завдяки платформі вони змогли здійснити покупки, повернення, вирішити питання чи просто поспілкуватися з менеджером через месенджери.  

InBoost пропонує рішення для медичних закладів, що дозволяють легко керувати клієнтськими процесами за допомогою популярних месенджерів (Віджет, Telegram, Viber, Instagram, Facebook messenger): 

  • Об’єднання всіх месенджерів в єдине вікно спілкування, зі збереженням історії комунікації
  • Система інформування клієнтів (нагадування, результати візиту, відгуки) 
  • Система бронювання, перенесення та нагадування про прийом
  • Цілодобові відповіді на запити за допомогою штучного інтелекту 
  • Реферальна програма  

Ці інновації змінюють підхід до управління медичним закладом, роблячи його більш ефективним і якісним.

Як керівнику з медсестринства організувати вакцинацію у 2025 році

Статті за темою

Усі статті за темою

Як штучний інтелект трансформує роботу керівника медичного закладу, лікаря та медсестри

Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat
3419

Електронне направлення: як виписувати

Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
155498

Упровадження телемедицини в ЗОЗ: алгоритм

Скачайте та використовуйте в роботі алгоритм упровадження телемедицини в медзакладі. Документ допоможе визначити, які послуги можна надавати дистанційно
213

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді