Із моменту запуску у 2022 році InBoost впроваджує передові технології у сфері обслуговування, поєднуючи штучний інтелект та сучасні підходи з чат-ботом і CRM-системою

За короткий період кількість користувачів платформи InBoost зросла до 650 тисяч. Завдяки платформі вони змогли здійснити покупки, повернення, вирішити питання чи просто поспілкуватися з менеджером через месенджери.
InBoost пропонує рішення для медичних закладів, що дозволяють легко керувати клієнтськими процесами за допомогою популярних месенджерів (Віджет, Telegram, Viber, Instagram, Facebook messenger):
- Об’єднання всіх месенджерів в єдине вікно спілкування, зі збереженням історії комунікації
- Система інформування клієнтів (нагадування, результати візиту, відгуки)
- Система бронювання, перенесення та нагадування про прийом
- Цілодобові відповіді на запити за допомогою штучного інтелекту
- Реферальна програма
Ці інновації змінюють підхід до управління медичним закладом, роблячи його більш ефективним і якісним.
З'ясуйте зі статті, які можливості забезпечує медзакладам і пацієнтам електронна система охорони здоров'я, які заклади мають там зареєструватися та які технічні вимоги до електронних медичних інформаційних систем
Які нормативні документи регулюють електронні лікарняні, який покроковий алгоритм оформлення електронного лікарняного? Читайте про це в статті
З'ясуйте, як виписувати електронний рецепт, зокрема е-рецепт на інсулін, антибіотики і на «Доступні ліки»
Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat