Із моменту запуску у 2022 році InBoost впроваджує передові технології у сфері обслуговування, поєднуючи штучний інтелект та сучасні підходи з чат-ботом і CRM-системою
За короткий період кількість користувачів платформи InBoost зросла до 650 тисяч. Завдяки платформі вони змогли здійснити покупки, повернення, вирішити питання чи просто поспілкуватися з менеджером через месенджери.
InBoost пропонує рішення для медичних закладів, що дозволяють легко керувати клієнтськими процесами за допомогою популярних месенджерів (Віджет, Telegram, Viber, Instagram, Facebook messenger):
- Об’єднання всіх месенджерів в єдине вікно спілкування, зі збереженням історії комунікації
- Система інформування клієнтів (нагадування, результати візиту, відгуки)
- Система бронювання, перенесення та нагадування про прийом
- Цілодобові відповіді на запити за допомогою штучного інтелекту
- Реферальна програма
Ці інновації змінюють підхід до управління медичним закладом, роблячи його більш ефективним і якісним.
Цифровізація охорони здоров’я вимагає надійних рішень. Сучасні пристрої Epson дозволяють оптимізувати робочі процеси та підвищити ефективність медзакладів
Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
Скачайте та використовуйте в роботі алгоритм упровадження телемедицини в медзакладі. Документ допоможе визначити, які послуги можна надавати дистанційно
Які нормативні документи регулюють електронні лікарняні — 2024, який покроковий алгоритм оформлення електронного лікарняного? Читайте про це в статті
Робота з електронними медичними картками (ЕМК) — необхідний крок для впровадження повноцінного електронного медичного епізоду. Що мають знати про це медичні працівники