Із моменту запуску у 2022 році InBoost впроваджує передові технології у сфері обслуговування, поєднуючи штучний інтелект та сучасні підходи з чат-ботом і CRM-системою
За короткий період кількість користувачів платформи InBoost зросла до 650 тисяч. Завдяки платформі вони змогли здійснити покупки, повернення, вирішити питання чи просто поспілкуватися з менеджером через месенджери.
InBoost пропонує рішення для медичних закладів, що дозволяють легко керувати клієнтськими процесами за допомогою популярних месенджерів (Віджет, Telegram, Viber, Instagram, Facebook messenger):
- Об’єднання всіх месенджерів в єдине вікно спілкування, зі збереженням історії комунікації
- Система інформування клієнтів (нагадування, результати візиту, відгуки)
- Система бронювання, перенесення та нагадування про прийом
- Цілодобові відповіді на запити за допомогою штучного інтелекту
- Реферальна програма
Ці інновації змінюють підхід до управління медичним закладом, роблячи його більш ефективним і якісним.
Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat
Читайте, як виписати електронний рецепт та як пацієнту отримувати по ньому ліки в аптеці
Цифровізація охорони здоров’я вимагає надійних рішень. Сучасні пристрої Epson дозволяють оптимізувати робочі процеси та підвищити ефективність медзакладів
Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
Скачайте та використовуйте в роботі алгоритм упровадження телемедицини в медзакладі. Документ допоможе визначити, які послуги можна надавати дистанційно