Щоб зберегти практику та отримувати стабільний прибуток за нинішніх обставин керівники закладів охорони здоров’я, зокрема стоматологічного профілю, мають докладати максимум зусиль. Однак постійні оновлення медичного законодавства, зміни вимог перевіряльників та очікувань пацієнтів значно ускладнюють реалізацію цього завдання.
Наш семінар стане дороговказом на шляху до успішної стоматологічної практики, адже у його програмі ― цінні рекомендації з організації роботи стоматологічних закладів, оновлені вимоги медичного законодавства, поради щодо ведення звітності та взаємодії з пацієнтами.
Прибутковий стоматологічний заклад: оптимізація роботи в умовах кризи
27 березня 2015 року, Київ
ЛЕКТОРИ:
Ірина ГОЛОВАНОВА — доктор мед. наук, завідувачка кафедри соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з біостатистикою та медичним правознавством, професор Вищого державного навчального закладу України «Українська медична стоматологічна академія», Полтава.
Любов СМАГЛЮК — доктор мед. наук, професор, завідувачка кафедри ортодонтії Вищого державного навчального закладу України «Українська медична стоматологічна академія», член координаційної ради стоматологів України та асоціації ортодонтів України, стоматологічна клініка «Ортекс», Полтава.
На семінарі слухачі отримають теоретичні знання та практичні рекомендації з таких питань:
Нормативне регулювання роботи стоматологічних закладів:
- Які зміни відбулися у медичному законодавстві та як вони вплинуть на роботу стоматологічних закладів
- Яких нормативних вимог мають дотримуватися стоматологічні клініки
- Як пройти перевірку на дотримання ліцензійних умов
Організація роботи стоматологічного кабінету:
- Як вимоги до облаштування приміщення стоматологічного кабінету
- Як обрати обладнання з урахуванням чинного табелю оснащення робочого місця стоматолога
Стандартизація та звітність у стоматології:
- Як розробити та затвердити локальні клінічні протоколи
- Як правильно оформити звітну та облікову документацію
Оптимізація роботи стоматологічних закладів за складних економічних обставин:
- Як запровадити внутрішній контроль якості стоматологічних послуг
- Як взаємодіяти з пацієнтами так, щоб збільшити прибуток та уникнути конфліктів
У програмі семінару відведено час для відповідей на запитання учасників.