Скільки часу має бригада ЕМД, щоб прибути на виклик

НСЗУ уклала договори з 25 центрами ЕМД та вже виплатила їм понад 16 млрд грн за надання екстреної допомоги пацієнтам

⭐ Зміни в медичному законодавстві за січень ⭐

За даними електронної медичної інформаційно-аналітичної системи з оптимізації роботи оперативно-диспетчерських служб центрів ЕМД та медицини катастроф, екстрену допомогу українцям надають понад 38 тисяч працівників. З них:

  • понад 5200 лікарів
  • 18 тисяч середнього медперсоналу
  • понад 1700 диспетчерів
  • понад 4 тисячі молодшого медперсоналу
  • майже 11 тисяч водіїв

За квітень—вересень 2020 року середньомісячні витрати на оплату праці в екстренці сягли:

  • керівники — 28,8 тис. грн
  • лікарі — 18 тис. грн
  • середній медичний персонал — 14,9 тис. грн
  • молодший медичний персонал — 7,8 тис, грн

ЕМД за номером 103 є безплатною. Людина отримує її незалежно від наявності декларації із сімейним лікарем. Також для виклику швидкої не потрібне електронне направлення.

✅✅✅ МОЗ затвердило Перелік причин звернень та скарг про необхідність надання ЕМД

Скільки часу має бригада ЕМД, щоб прибути на виклик

Час доїзду швидкої

Залежно від стану пацієнта звернення поділяють на чотири категорії. Саме це впливає на час доїзду швидкої (табл.).

Звернення

Характеристика звернення

Критичні

Час прибуття становить 10 хвилин із моменту звернення до диспетчера центру ЕМД.

Пацієнт у критичному стані і потребує реанімаційних заходів. Це стан, який супроводжується відсутністю дихання, неефективним диханням, масивною крововтратою чи кровотечею

Екстрені

Час прибуття — 20 хвилин.

Пацієнт перебуває у невідкладному стані, який супроводжується порушенням свідомості, ознаками кровотечі, ознаками гострого коронарного синдрому, ознаками гострого мозкового інсульту, розладами дихання, а також іншими відповідними скаргами та ознаками

Неекстрені

Стан пацієнта не є невідкладним і не погіршиться через відтермінування надання медичної допомоги, проте він потребує оцінки стану здоров’я медичним працівником. У таких випадках диспетчер, залежно від ситуації:

  • або рекомендує пацієнту звернутися до свого сімейного лікаря чи найближчої лікарні, що працює цілодобово
  • або направить до пацієнта бригаду, яка не виконує критичні або екстрені виклики

Непрофільні

Стан пацієнта не є невідкладним та не потребує медичної допомоги бригадою швидкої. У таких випадках диспетчер рекомендує пацієнту звернутися до свого сімейного лікаря або надає дистанційну медичну консультацію

NB! Навіть у разі критичного та екстреного виклику час прибуття 10 та 20 хвилин не враховує таких обставин, як ускладнений дорожній рух, метеорологічні умови, сезонні особливості, епідеміологічна ситуація тощо.

За матеріалами НСЗУ

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді