НСЗУ запустила чат-бот у Viber

НСЗУ за підтримки компаній Infobip та Rakuten Viber створила чат-бот, що інструктує про COVID-19

Ліцензування медичної практики ►►► ТЕСТ

Чат-бот 24 години на добу надає інструкції щодо попередження, діагностування та лікування COVID-19.

«Консультацію» можуть отримати лікарі, медсестри, водії швидкої допомоги, пацієнти та представники органів місцевого самоврядування.

NB! Інформацію постійно оновлюватимуть і доповнюватимуть необхідними інструкціями.

Щоб запустити чат-бот, скористайтеся посиланням. Для початку діалогу в каналі відправте повідомлення із словом «Коронавірус».

НСЗУ запустила чат-бот у Viber

Тетяна Бойко, директор департаменту комунікацій НСЗУ:

«Національна служба здоров’я працює в інтересах кожного громадянина України. Сьогодні, у період пандемії, ми прагнемо бути ближче до кожної людини, яка потребує інформації, роз’яснень та алгоритмів дій. І ми сподіваємося, що наш канал у Viber стане зручним і оперативним джерелом отримання такої інформації. Тим більше, коли ситуація довкола змінюється так швидко і від достовірної та вчасної інформації так багато залежить».

За матеріалами НСЗУ

Як керівнику з медсестринства організувати вакцинацію у 2025 році

Статті за темою

Усі статті за темою

Як штучний інтелект трансформує роботу керівника медичного закладу, лікаря та медсестри

Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat
3421

Електронне направлення: як виписувати

Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
155505

Упровадження телемедицини в ЗОЗ: алгоритм

Скачайте та використовуйте в роботі алгоритм упровадження телемедицини в медзакладі. Документ допоможе визначити, які послуги можна надавати дистанційно
213

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді