НСЗУ запустила чат-бот у Viber

НСЗУ за підтримки компаній Infobip та Rakuten Viber створила чат-бот, що інструктує про COVID-19

Ліцензування медичної практики ►►► ТЕСТ

Чат-бот 24 години на добу надає інструкції щодо попередження, діагностування та лікування COVID-19.

«Консультацію» можуть отримати лікарі, медсестри, водії швидкої допомоги, пацієнти та представники органів місцевого самоврядування.

NB! Інформацію постійно оновлюватимуть і доповнюватимуть необхідними інструкціями.

Щоб запустити чат-бот, скористайтеся посиланням. Для початку діалогу в каналі відправте повідомлення із словом «Коронавірус».

НСЗУ запустила чат-бот у Viber

Тетяна Бойко, директор департаменту комунікацій НСЗУ:

«Національна служба здоров’я працює в інтересах кожного громадянина України. Сьогодні, у період пандемії, ми прагнемо бути ближче до кожної людини, яка потребує інформації, роз’яснень та алгоритмів дій. І ми сподіваємося, що наш канал у Viber стане зручним і оперативним джерелом отримання такої інформації. Тим більше, коли ситуація довкола змінюється так швидко і від достовірної та вчасної інформації так багато залежить».

За матеріалами НСЗУ

Карпати-weekend для ТОПменеджерів медзакладів (ІІ група)

Статті за темою

Усі статті за темою

Як працює електронна система охорони здоров'я

З'ясуйте зі статті, які можливості забезпечує медзакладам і пацієнтам електронна система охорони здоров'я, які заклади мають там зареєструватися та які технічні вимоги до електронних медичних інформаційних систем
36567

Як штучний інтелект трансформує роботу керівника медичного закладу, лікаря та медсестри

Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat
1954

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді