Пацієнти отримуватимуть медичні сповіщення через Дію: роз'яснення МОЗ та НСЗУ
Підпишіться на Facebook-сторінку Експертус Медзаклад! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
НСЗУ, МОЗ та Мінцифри запустили новий канал інформування пацієнтів — push-сповіщення в застосунку Дія. Це дасть змогу пацієнтам отримувати важливу медичну інформацію швидше та зручніше, а державі зменшити витрати на SMS та Viber. Також push-сповіщення допоможуть уникати збоїв, пов’язаних із роботою мобільних операторів.
Цифрові навички у роботі медпрацівника
Як це працює для пацієнта
- Якщо пацієнт має застосунок Дія та авторизований в ньому, повідомлення надходитиме саме туди — додаткових кроків та налаштувань не потрібно.
- Якщо доставити повідомлення в Дію не вдалося, сповіщення прийде у Viber, а якщо цього месенджера немає на телефоні — пацієнт отримає SMS, як і раніше.
- Якщо пацієнт не має телефону, він, як і раніше, отримає паперову памʼятку.
Які сповіщення з ЕСОЗ надходитимуть у Дію
Першочергово у Дію надходитимуть сповіщення про:
- створення плану лікування,
- номер і код погашення електронного рецепта,
- скасування е-рецепта,
- створення електронного направлення.
Інші повідомлення, як і зараз, продовжать находити через Viber та SMS. Надалі перелік медичних сповіщень у Дії поступово розширюватимуть.
Раніше Уряд затвердив зміни, відповідно з якими ЕСОЗ інформуватиме пацієнтів через альтернативні канали: Дію або Viber, а не лише через SMS-повідомлення. КМУ вніс відповідні зміни до постанови «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» від 25.04.2018 № 411.