На практиці доволі часто виникає необхідність змін у персональному складі комісій, уточненні назв посад і структурних підрозділів, зміні персональних даних працівника, наприклад, прізвища.
Повноваження колегіальних органів закладу охорони здоров’я щодо затвердження складу комісій визначаються установчими документами: статутом чи положенням закладу.
Читайте: "Профілактичні медогляди школярів у дитячій поліклініці"
Склад комісії затверджують відповідним розпорядчим документом закладу, наприклад, рішенням колегіального органу або наказом (розпорядженням) керівника закладу. Виведення посадових осіб зі складу комісії, введення до комісії нових представників також провадиться на підставі розпорядчих документів органів управління, які приймали рішення про створення комісії.
Якщо після створення комісії відбулися зміни у назвах структурних підрозділів чи найменуваннях посад членів комісії, доцільно внести зміни до відповідного розпорядчого документа. Рішення (наказ, розпорядження) про зміни до складу комісії можна сформулювати так:
Внести до складу комісії з інфекційного контролю Зразківської міської лікарні № 1, затвердженого наказом головного лікаря від 10.02.2014 № 9, такі зміни:
вивести зі складу комісії медичну сестру Федоренко О. П.
ввести до складу комісії медичну сестру Іванченко О. С.
у пункті 2 Наказу зазначити нову посаду: головна медична сестра Головач М. С. — заступник головного лікаря з медсестринства.
Читайте: "Локальні протоколи медичної сестри: накладання пов'язок на голову"