Як передати харчування пацієнтів на аутсорсинг: алгоритм

Ознайомтеся з покроковим алгоритмом, який допоможе організувати передачу харчування пацієнтів на аутсорсинг

Комплексні перевірки — 2024: до чого готуватися ЗОЗ

Передавайте харчування пацієнтів на аутсорсинг, керуючись чітким алгоритомо дій.

Як передати харчування пацієнтів на аутсорсинг: покроковий алгоритм

Крок 1

Проведіть тендер на послугу харчування. Для цього зареєструйтеся на платформі державних закупівель та оголосіть закупівлю на кейтерингові послуги. У тендерній документації укажіть бажані вимоги. Головне, щоб вони не були дискримінаційними.

За потреби зазначте можливість управління службою роздачі закладу. Це контроль з боку компанії за організацією харчування на всіх рівнях — від приготування їжі до її доставки. Такий підхід дає змогу поліпшити сервіс доставки та обслуговування пацієнтів стаціонару.

Крок 2

Відвідайте кухню компанії з медичного кейтерингу.

У процесі закупівлі замовник має право відвідати кухню, на якій учасник, який зробив найвигіднішу пропозицію та перебуває на кваліфікації, готує харчування. Під час візиту переконайтеся, що приміщення кухні й обладнання відповідають санітарним вимогам та НАСР. Також можете запитати відповідні сертифікати у складі документів тендерної пропозиції.

Крок 3

Підпишіть договір із постачальником послуги, який виграв тендер. На етапі впорядкування тендерної документації та укладання договору представники виконавця додатково узгоджують з відповідальною особою закладу охорони здоров’я організаційні питання, як-от канал комунікації, час подання заявки та доставки їжі.

Великі заклади охорони здоров’я переважно подають дві заявки. Перша — основна, сьогодні на завтра, щоб працівники кухні могли взяти орієнтовну кількість продуктів. Друга — корегувальна. Її зазвичай подають о шостій ранку того дня, коли готуватимуть їжу.

Крок 4

Запустіть послугу харчування пацієнтів компанією з медичного кейтерингу.

Закупівлю послуг із харчування проводьте відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.

Крок 5

Систематично контролюйте якість продукції, зокрема знімайте проби й перевіряйте температуру готових страв.

Коли виконавець видає харчування, завідувач виробництва або відповідальна особа зобов’язані зняти пробу готової продукції — перевірити, чи відповідає нормам температурний режим, і залишити на 48 годин по одній пробі кожної страви.

Дієтсестра або відповідальна особа закладу охорони здоров’я, коли приймають готову продукцію, зобов’язані перевірити смакові властивості, зовнішній вигляд страви, її температурний режим. Висновок записати до бракеражного журналу.

Крок 6

Підтримуйте зв’язок із виконавцем, за потреби вносьте корективи у процес надання послуги.

Спеціально для журналу «Управління закладом охорони здоров'я»
підготувала 
Яна Лисак,
координатор ГС «Академія харчування пацієнтів»

Як медпрацівнику захиститися від звинувачень пацієнта

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді