Дві історії від редакції журналу «Управління закладом охорони здоров’я»

Керівники приватних закладів знають, що корисно вибірково слухати аудіозаписи телефонних розмов між контакт-центром та клієнтами. Це дає змогу об’єктивно оцінити рівень сервісу, потреби пацієнтів, слабкі місця в організації роботи. Якщо керівнику не байдуже — це свідчить про високі стандарти роботи

Читайте грудневий номер журналу

Мені як головному редактору теж не байдуже, тому прошу наш відділ клієнтської підтримки ділитися записами розмов із передплатниками. Розповім дві історії і вам, тільки тссс.

Дві історії від редакції журналу «Управління закладом охорони здоров’я»

Історія 1. Керівниця медичного КНП передплачує паперову версію журналу «Управління закладом охорони здоров’я» і дуууже задоволена контентом. Працівниця контакт-центру запропонувала їй спробувати ще й електронну версію. Платити за це не потрібно, якщо берете гостьовий доступ на три дні. Але керівниця КНП відмовилася. Пояснила це тим, що нічого не тямить в комп’ютерах, а для роботи їй достатньо MS Word та Google. Вивчати щось нове на кшталт е-журналів не бажає.

Я поважаю позицію передплатниці, до того ж сама люблю паперові журнали. Лише сумно, що керівниця недоотримає нашу турботу, не скористається всіма результатами редакційної роботи. А ось як розв’язав проблему ще один наш клієнт, який теж із комп’ютером на ви.

Історія 2. Директор лікарні передплатив комплект «Друкований + електронний журнал» за акційною ціною. Сам читає паперовий, а заступникам дав доступ до е-журналу. Тепер підлеглі не витрачають час:

  • на передрук зразків локальних документів, а просто скачують їх
  • перелистування сотні сторінок, щоб знайти потрібну консультацію, а користуються інтелектуальним пошуком та нашими тематичними добірками
  • пошук в інтернеті нормативних документів, згаданих у статтях, а одразу переходять на офіційний текст із журналу

Додайте до цього наші сервіси, книги, статті-тренінги із сертифікатами...

Ви теж не наважуєтеся перейти в онлайн? Знаю, як вас переконати: віднедавна я додаю в е-журнал бонусні статті. Не пропустіть у грудневому номері ТІЛЬКИ на egolovlikar.Експертус.ua: «Плани роботи на 2021 рік» — зразки, які заощадять ваш час. Це наш новорічний подарунок вам. А якщо хочете привітати редакцію, не забувайте ставити схвальні смайлики під матеріалами е-журналу. Так ми відчуваємо ваші любов і підтримку.

З повагою
головний редактор
Анна Леус

Атестація медичних працівників — 2025

Статті за темою

Усі статті за темою

Підвищення кваліфікації медичних працівників у Вищій школі безперервного професійного розвитку

Хочете опанувати нові знання, розібратися в складних питаннях медичного законодавства та підвищити кваліфікацію? Обирайте потрібну програму та починайте проходити навчання онлайн у Вищій школі БПР
56217

Система безперервного професійного розвитку для атестації медсестер в Україні

З'ясуйте, як працює система БПР для медсестер в Україні. Адже Уряд зобов’язав медсестер відвідувати заходи з визначеного переліку, щоб здобувати бали БПР та готувати особисте освітнє портфоліо
131127

Як побудувати культуру управління у медичному закладі, щоб досягати найкращих результатів

Питання ефективного управління персоналом ЗОЗ стоїть на першому місці в структурі управління. Тож читайте у статті про те, як враховувати внутрішні проблеми та обґрунтовувати вибір рішення відповідно до ситуації
4267

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді