Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24 липня 2015 року № 467 створено робочу групу з питань удосконалення законодавства щодо рекламування лікарських засобів. Головою робочої групи призначено Першого заступника Міністра охорони здоров’я Олександру ПАВЛЕНКО. Заступниками Голови робочої групи — Віктора ШАФРАНСЬКОГО, заступника Міністра, та Тараса ЛЯСКОВСЬКОГО, в.о. начальника Управління фармацевтичної діяльності та якості фармацевтичної продукції МОЗ України.
До робочої групи також увійшли народний депутат України Вікторія ПТАШНИК, фахівці Державного експертного центру, Держлікслужби України, представники громадських організацій та профільних асоціацій (за згодою). Також до діяльності робочої групи залучено представників Антимонопольного комітету України, Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів та Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент). Планується, що в групу також увійдуть представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Перший заступник Міністра охорони здоров’я Олександра ПАВЛЕНКО підкреслила, що необхідно чітко визначити цілі та пріорітети і тоді вирішувати, які саме заходи щодо контролю реклами лікарських засобів потребуються в Україні. Перш за все мають з’явитися чіткі правила інформаційної політики у сфері обігу лікарських засобів.
Раніше повідомлялося, нормами пп. 4.4 розділу XVI «Реформа системи охорони здоров’я» Коаліційної угоди передбачено заборонити рекламу лікарських засобів. Щодо можливих наслідків запровадження такої норми своє негативне ставлення висловили провідні об’єднання у галузі медіа, фармацевтичні виробники та низка медичних асоціацій.