Під час пандемії надавачі медичних послуг перейшли від індивідуальних візитів пацієнтів до телефонного консультування. Новий підхід вимагає від сімейних лікарів певних навичок, котрі допоможуть почути, підтримати, а головне — допомогти пацієнту дистанційно.
Рекомендації містять інформацію щодо:
- основних принципів роботи та головних навичок під час телефонного консультування
- роботи з тривожними пацієнтами
- спілкування з представниками уразливих груп (літніми людьми, людьми з хронічними хворобами)
- комунікації з людьми, які нехтують небезпекою
Марія Буртик, директор КНП КМР «Коломийський міський центр ПМСД»:
«Інформаційні матеріали проєкту USAID Ukraine — USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я» вчать заспокоювати пацієнта, дають поради, як вести розмову і керувати нею, а також завершити її, залишаючи пацієнта впевненим і спокійним. Вміння слухати та працювати з багатослівними та тривожними пацієнтами – ось головні навички, котрі я набула завдяки цим матеріалам і вже почала застосовувати у щоденній практиці. Безперечно, буду радити колегам ці матеріали».
За матеріалами НСЗУ