Телефонне консультування: рекомендації лікарям

Проєкт USAID Ukraine — USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для лікарів первинки рекомендації з телефонного консультування

На які платні послуги поширюється звільнення від ПДВ

Під час пандемії надавачі медичних послуг перейшли від індивідуальних візитів пацієнтів до телефонного консультування. Новий підхід вимагає від сімейних лікарів певних навичок, котрі допоможуть почути, підтримати, а головне — допомогти пацієнту дистанційно.

Рекомендації містять інформацію щодо:

  • основних принципів роботи та головних навичок під час телефонного консультування
  • роботи з тривожними пацієнтами
  • спілкування з представниками уразливих груп (літніми людьми, людьми з хронічними хворобами)
  • комунікації з людьми, які нехтують небезпекою

    Телефонне консультування: рекомендації лікарям

    Марія Буртик, директор КНП КМР «Коломийський міський центр ПМСД»:

    «Інформаційні матеріали проєкту USAID Ukraine — USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я» вчать заспокоювати пацієнта, дають поради, як вести розмову і керувати нею, а також завершити її, залишаючи пацієнта впевненим і спокійним. Вміння слухати та працювати з багатослівними та тривожними пацієнтами – ось головні навички, котрі я набула завдяки цим матеріалам і вже почала застосовувати у щоденній практиці. Безперечно, буду радити колегам ці матеріали».

    За матеріалами НСЗУ

    Атестація медичних працівників — 2025

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Як працює електронна система охорони здоров'я

    З'ясуйте зі статті, які можливості забезпечує медзакладам і пацієнтам електронна система охорони здоров'я, які заклади мають там зареєструватися та які технічні вимоги до електронних медичних інформаційних систем
    39042

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді