Загрози в роботі медзакладу: йдемо на випередження
Програма
Як знайти максимум інформації про контрагента й перевірки контролюючих органів в інтернеті
- Перевірка потенційного партнера. Відкриті реєстри інформації. Ознаки недобросовісного контрагента
- Пошук свого медзакладу в списках на перевірку. Ресурси для відстеження заходів органів контролю
- Як правильно зустріти перевіряльників із МОЗ, Держлікслужби, Держпраці
Як уникнути конфліктів з персоналом і залагодити їх наслідки
- Як організувати «зарплатні питання» в медзакладі. Форми й системи оплати праці: обираємо оптимальну. Оплата праці в КНП: хаос чи гармонія. Особливості оформлення положення про оплату праці. Як задовольнити всіх працівників
- Дисциплінарне провадження: правила і строки. Дисциплінарна відповідальність керівника медзакладу. Види і співмірність дисциплінарних стягнень. Наслідки помилкових дій керівництва під час накладання дисциплінарних стягнень.
- Регресні вимоги медзакладу до працівника після відшкодування шкоди пацієнту.
Пацієнт завжди правий. А якщо ні?
- Скарги пацієнтів: як розглядати й надавати відповіді
- Лікарські помилки: поняття, види. Відповідальність медпрацівника
- Претензійно-позовна робота медзакладу. Стратегія захисту прав закладу в суді. Докази в медичних спорах. Відшкодування матеріальної та моральної шкоди пацієнтам
Комфортний та безпечний переліт гарантують авіалінії МАУ (учасники семінару можуть не обмежувати себе ручною поклажею для поїздки, адже до вартості перельоту входить багаж. Сміливо пакуйте валізу!)
З нами Ви зможете отримати нові знання і готові рішення для своїх закупівель, незабутні враження від старовинного міста та можливість відпочити з користю!