Як і навіщо моніторити конкурентів у диджитал-маркетингу в галузі охорони здоров'я

Автор
редактор медичних видань
Гроші ходять за пацієнтом. Це твердження актуальне нині для ЗОЗ усіх форм власності. З'ясуйте, чому ж одні не мають відбою від пацієнтів, а інші — ледве зводять кінці з кінцями? Для цього — моніторте конкурентів

Моніторте конкурентів не тільки в тому разі, якщо вам необхідно залучити більше пацієнтів, а й якщо ваш ЗОЗ фукнціонує цілком успішно — адже справді успішний той заклад, що володіє достатнім обсягом інформації про стан ринку і про інших представників своєї ніші.

Особистий бренд лікаря: 9 відповідей на запитання

Один зі способів дізнатися більше про конкурентів — промоніторити диджитал-маркетинг медзакладів. Адже нині чи не кожен ЗОЗ має власний сайт, а нерідко — ще й веде сторінку в соцмережах. Саме завдяки соцмережам досить часто вдається привабити нових клієнтів. Ну ж бо з’ясуймо, на що маєте звернути увагу, коли аналізуватимете інформацію про конкурентів на їхніх сайтах та в соцмережах.

Увага! Перш ніж моніторити конкурентів, замистіться, з якою саме метою ви це робите. Це допоможе визначитися, на що саме звертати найбільше уваги.

Аналіз конкурентів у медичній галузі: для чого це робити

Аналіз конкурентів допоможе:

  • зрозуміти свої сильні та слабкі сторони
  • виділитися на тлі інших закладів, зокрема отримати вигоду зі слабких місць конкурентів і надихнутися сильними
  • визначитися, які саме заклади є вашими конкурентами і наскільки ви та вони є конкурентноздатними
  • визначити тенденції, актуальні на ринку
  • прослідкувати, як конкуренти упроваджують тенденції і зорієнтуватися, що робити вам
  • знайти нові ідеї для розвитку ЗОЗ

Пропонуємо шпаргалку, як промоніторити конкурента, аби почерпнути якомога більше користі з такого аналізу.

Моніторинг конкурентів у диджитал‑маркетингу: шпаргалка

image19

Скачати алгоритм

Сайт ЗОЗ: п’ять кроків для аналізу

1. Проаналізуйте сайт кожного з конкурентів і в мобільній, і в комп’ютерній версії. Зауважте, чим вони відрізняються.

2. Розгляньте перший екран, зверніть увагу на нововведення.

3. Ознайомтеся на сайті з основними напрямами діяльності закладу, послугами та лікарями, перегляньте прайс.

4. Проаналізуйте сайт із позиції користувача: чи зручно ним користуватися, чого бракує на й чи хотілося б щось змінити тощо.

5. Перевірте сайт на за допомогою різних сервісів.

Моніторинг конкурентів у диджитал-маркетингу в галузі охорони здоров'я: на що звернути увагу

Соцмережі

Коли переглядаєте соцмережі конкурента, зверніть увагу:

  • наскільки часто створюють новий контент
  • який контент публікують — однаковий для всіх соцмереж чи різний для кожної з платформ
  • які напрями найчастіше висвітлюють
  • яка залученість аудиторії в кожній соцмережі
  • як бренд комунікує з аудиторією та спілкується в коментарях

Ціни

Зафіксуйте ціни на послуги конкурентів в окремій таблиці. Простежте, як часто та як саме вони змінюються.

Також зважте, чи можуть конкуренти за нижчу ціну забезпечити якісні послуги й чи повірять у це пацієнти.

Реклама

Проаналізуйте рекламні кампанії в гуглі (adstransparency.google.com) та Meta (facebook.com/ads/library).

Зверніть увагу:

  • які напрями рекламує конкурент
  • які креативи застосовує
  • які формати реклами найкраще споживає аудиторія
  • як оформлює оголошення й куди воно веде — на сайт, сторінку в соцмережах, у месенджери
  • якого стилю комунікації дотримується в рекламі, які «болі» зачіпає, як висвітлює переваги та який заклик до дії
  • який обсяг комунікації — тобто яка приблизна кількість рекламних показів за певний період
  • на яких майданчиках конкурент розміщує рекламу

Підсумуйте, чим ваш заклад відрізняється від конкурентів, у чому полягають переваги вашого ЗОЗ і як донести це до пацієнтів. Ідеї, які вам сподобалися, визначте як окремі завдання.

Атестація медичних працівників — 2025

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді