Відповідальність за розрахунок потреби прального порошку в ЗОЗ
Запитання
Хто з працівників ЗОЗ зобов’язаний розраховувати потреби прального порошку для прання лікарняної білизни та медичного одягу? Чий це обов’язок?
Відповідь
На запитання відповідає Наталія Обмок, головна медична сестра Медичного центру «ДІВЕРО».
Адміністрація ЗОЗ визначає відповідальних осіб та об’єм їхніх обов’язків, які прописує у внутрішніх документах: наказах, розпорядженнях, посадових інструкціях тощо. Так, відповідальною особою за розрахунок потреби прального порошку адміністрація призначає людину, яка компетентна та має практичний досвід у цьому питанні. Це може бути завідувач пральні або працівник з господарської діяльності ЗОЗ.
Скористатися сервісом «Режими дезінфекції»
Кількість прального порошку залежить від кількості комплектів медичного одягу на одного працівника, графіка роботи та частоти прання. Тому спершу головна або старша медична сестра та медичний директор розраховують ці показники. Відділ кадрів також може долучитися до розрахунку, хоча такий випадок рідко трапляється на практиці.
Головна або старша медична сестра зобов’язані надати інформацію щодо кількості медичного одягу відповідно до якої завідувач пральні або працівник з господарської діяльності ЗОЗ розраховує кількість прального порошку.
Розрахунок потреби медичного одягу проводить головна або старша медична сестра, а працівник з господарської діяльності контролює наявність та заміну за потреби.
Отже, відповідальність за розрахунок потреби прального порошку в ЗОЗ несе завідувач пральні або працівник з господарської діяльності. Відповідальність та обов’язки особи адміністрація підтверджує у внутрішніх документах.