Як працювати з ЕСОЗ в умовах часткової відсутності світла та інтернету: роз'яснення від МОЗ

Блок під заголовком новини 1Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Медична справа. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Як в умовах періодичної відсутності електропостачання та інтернету вносити дані про надані медичні послуги в електронну систему охорони здоров'я? Про це розповіли в МОЗ
SOZ.jpg
 
Як працювати з ЕСОЗ в умовах тривалої відсутності електропостачання та інтернету? Які терміни існують для того, щоб подати всі необхідні дані про надані медичні послуги? Про це розповіли в МОЗ. 
 
У МОЗ нагадують:
 

"Національна служба здоров'я сплачує закладам за послуги на основі даних, які вони вносять до електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ). Якщо в закладі немає інтернету і спеціалісти не можуть одразу внести надану послугу до ЕСОЗ, потрібно пам'ятати: згідно з постановою КМУ від 29.12.2021 № 1440 заклад має на це 5 робочих днів від закінчення звітного періоду".

Тобто, якщо медична послуга надана в листопаді, заклад може внести дані до 7 грудня включно. Такі дані будуть акцептовані НСЗУ та оплачені.
 
Раніше у МОЗ дали роз'яснення: що робити, якщо потрібна медична допомога, а мобільний зв'язок відсутній.
 
За матеріалами соцмереж МОЗ
 

 

Безперервний професійний розвиток медичних сестер у 2025 році

Статті за темою

Усі статті за темою

Як працює електронна система охорони здоров'я

З'ясуйте зі статті, які можливості забезпечує медзакладам і пацієнтам електронна система охорони здоров'я, які заклади мають там зареєструватися та які технічні вимоги до електронних медичних інформаційних систем
46968

Електронне направлення: як виписувати

Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
163654

Як штучний інтелект трансформує роботу керівника медичного закладу, лікаря та медсестри

Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat
5235

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді