Як працювати з ЕСОЗ в умовах тривалої відсутності електропостачання та інтернету? Які терміни існують для того, щоб подати всі необхідні дані про надані медичні послуги? Про це розповіли в МОЗ.
У МОЗ нагадують:
"Національна служба здоров'я сплачує закладам за послуги на основі даних, які вони вносять до електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ). Якщо в закладі немає інтернету і спеціалісти не можуть одразу внести надану послугу до ЕСОЗ, потрібно пам'ятати: згідно з постановою КМУ від 29.12.2021 № 1440 заклад має на це 5 робочих днів від закінчення звітного періоду".
Тобто, якщо медична послуга надана в листопаді, заклад може внести дані до 7 грудня включно. Такі дані будуть акцептовані НСЗУ та оплачені.
Раніше у МОЗ дали роз'яснення: що робити, якщо потрібна медична допомога, а мобільний зв'язок відсутній.
За матеріалами соцмереж МОЗ
Пройти навчання за програмою: «Національна сертифікація керівників закладів охорони здоров'я — 2025»
⚡ Ліцензування та акредитація ⚡ Робота з кадрами та оплата праці ⚡ Фінанси та майно ⚡ Якість медичної допомоги ⚡ Взаємодія з пацієнтами ⚡ Охорона праці ⚡ Перевірки держорганами