Як працювати з ЕСОЗ в умовах часткової відсутності світла та інтернету: роз'яснення від МОЗ

Блок під заголовком новини 1Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Медична справа. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Як в умовах періодичної відсутності електропостачання та інтернету вносити дані про надані медичні послуги в електронну систему охорони здоров'я? Про це розповіли в МОЗ
SOZ.jpg
 
Як працювати з ЕСОЗ в умовах тривалої відсутності електропостачання та інтернету? Які терміни існують для того, щоб подати всі необхідні дані про надані медичні послуги? Про це розповіли в МОЗ. 
 
У МОЗ нагадують:
 

"Національна служба здоров'я сплачує закладам за послуги на основі даних, які вони вносять до електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ). Якщо в закладі немає інтернету і спеціалісти не можуть одразу внести надану послугу до ЕСОЗ, потрібно пам'ятати: згідно з постановою КМУ від 29.12.2021 № 1440 заклад має на це 5 робочих днів від закінчення звітного періоду".

Тобто, якщо медична послуга надана в листопаді, заклад може внести дані до 7 грудня включно. Такі дані будуть акцептовані НСЗУ та оплачені.
 
Раніше у МОЗ дали роз'яснення: що робити, якщо потрібна медична допомога, а мобільний зв'язок відсутній.
 
За матеріалами соцмереж МОЗ
 

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як працює електронна система охорони здоров'я

З'ясуйте зі статті, які можливості забезпечує медзакладам і пацієнтам електронна система охорони здоров'я, які заклади мають там зареєструватися та які технічні вимоги до електронних медичних інформаційних систем
49322

Електронне направлення: як виписувати

Як лікарю первинки направити пацієнта до вузького спеціаліста? Як виписати направлення в стаціонар або на додаткові обстеження? Про це і не тільки — у статті
165951

Як штучний інтелект трансформує роботу керівника медичного закладу, лікаря та медсестри

Розглянемо основні способи застосування штучного інтелекту в роботі різних медичних працівників на основі аналітики української AI-платформи телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat
5792

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді