Реалізація лінії служби екстреної допомоги «112» відбуватиметься у два етапи:
- єдиний номер близько місяця функціонуватиме у тестовому режимі на базі кол-центру Головного управління ДСНС. Оператори оброблятимуть вхідні дзвінки та розподілятимуть їх по відповідним службам;
- централізоване впровадження та об’єднання усіх екстрених служб під єдиним номером 112, який поки що працюватиме одночасно з номерами телефонів 101, 102, 103. Далі всі номери, окрім 112, будуть відключені.
«Людині достатньо знати один номер 112, зателефонувавши на який, можна отримати допомогу в будь-якій ситуації. Для нас найважливіше — зворотна реакція жителів області. Тому ми хочемо змусити всі регіональні служби працювати на результат. Кожен дзвінок та звернення буде знято з контролю лише після підтвердження тією людиною, що звернулась по допомогу», — зауважив Олег СИНЮТКА, голова Львівської ОДА.
Також він повідомив, що планується впровадження єдиного номеру 112 по всій Україні.