Брошура «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни» присвячена налагодженню плідної взаємодії медичних працівників з людьми, які вимушено залишили свої домівки через війну. Поради, викладені у брошурі, допоможуть лікарям побудувати довірчі та відкриті стосунки між працівниками галузі охорони здоров’я та з пацієнтами.
Клієнтський сервіс як складова медичних послуг: онлайн-курс
Це перше подібне видання в Україні. Брошура є частиною серії «Люди і людяність в охороні здоров’я».
Щоб отримати друковані примірники брошури «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни» для медзакладу, потрібно зробити замовлення за посиланням.
За матеріалами сайту МОЗ
- Приватна медична практика під час війни: вікно можливостей чи "все пропало"?
- Літні зміни в медичному законодавстві
- Колективний договір у медзакладі: законодавчі новації
- Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни — офлайн
- Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни — онлайн