Права та обов’язки пацієнтів стоматології
Курс для керівника стоматології: СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⭐
Розміщення прав та обов’язків пацієнтів у доступних місцях у стоматологічному закладі — це ваш вклад у підвищення правової грамотності як відвідувачів, так і власного медперсоналу. Адже в Україні ні медики, ні пацієнти не мають достатньо правових знань у сфері медичного обслуговування. Тоді як останні часто прагнуть контролювати весь процес лікування.
Сучасні пацієнти — активні суб’єкти лікувально-діагностичного процесу. Тому безумовним обов’язком медичного персоналу є доступно роз’яснювати пацієнтам їхні права та обов’язки.
✅✅✅ Договір про надання стоматологічних послуг: як оформити
Що вказати та як оформити
Права та обов’язки пацієнтів оформте як додаток до наказу. Документ може складатися з двох розділів — права пацієнтів та обов’язки пацієнтів.
У першому перелічіть права, які має пацієнт, який надійшов до стоматологічного закладу, наприклад:
- отримати консультативну медичну допомогу на належному рівні та обрати лікаря, якщо останній може запропонувати свої послуги
- отримати достовірну і повну інформацію про стан свого здоров’я, зокрема ознайомитися з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я
- на збереження таємниці про стан свого здоров’я, факт звернення по медичну допомогу, діагноз, а також про результати медичних обстежень тощо
Коли затвердите Права та обов’язки пацієнтів, доведіть їх до відома пацієнтів та медичного персоналу. Це допоможе уникнути конфліктів із пацієнтами та шкоди репутації закладу.
Де розмістити
Розмістіть Права та обов’язки пацієнтів на видноті, у місцях скупчення найбільшої кількості людей:
- на інформаційному стенді у вестибюлі закладу
- на вході до всіх відділень і структурних підрозділів разом із контактними даними та іншою корисною інформацією
Або ж оберіть інші місця в стоматології, де протягом дня буває найбільша кількість пацієнтів. Головне завдання — щоб із ними ознайомилися щонайбільше людей.
Права та обов’язки пацієнтів стоматології — зразок
⭐ Кадрові питання ⭐ Ліцензування медичної практики ⭐ Перевірки ⭐ Якість медичної допомоги ⭐ Правові питання в роботі керівника ⭐ Санепідрежим ⭐ Прибутки стоматології