Навіть в умовах воєнного стану заклади охорони здоров’я мають надавати якісну медичну допомогу. На семінарі ви дізнаєтесь, що це означає для медичного працівника і якою хотів би бачити якість пацієнт. Адже через розбіжність у поглядах часто виникають конфлікти, які зрештою можуть перерости у судові справи та виплату значних грошових компенсацій.
Семінар відбудеться 23 серпня о 10:00 у двох форматах — офлайн у Києві та онлайн.
Спікер — Олег Юдін, адвокат, Голова Ради захисту прав лікарів, Одеса.
✎ Захід внесено до Переліку заходів БПР 2022 року під номером 1006060.
ПРОГРАМА
1. Покращуємо якість медичної допомоги- Що таке якісна медична допомога
- Якість із погляду медичного працівника
- Якість із погляду пацієнта
- Сертифікація закладу (ISO, JCI) в умовах війни — чи варто витрачати час і кошти
- Контроль якості обслуговування пацієнтів
- Пам’ятка пацієнта чи добровільна інформована згода — що обрати
- Пацієнт із фізичними вадами зору та рук — як підписати документи
- Пацієнт із психічними розладами на прийомі — що робити
- Консультації онлайн під час війни — як не порушити закон та допомогти пацієнту
- Надійшла скарга — покроковий алгоритм дій
3. За що перед пацієнтом відповідає лікар і заклад охорони здоров’я — підстави відповідальності, алгоритми захисту та сучасна судова практика
Кожен учасник семінару отримує:
- відповіді на свої запитання
- відеозапис навчання в подарунок
- презентації в електронному вигляді
- електронний сертифікат, що підтверджує участь у заході (10 балів БПР)
⭐ Права і відповідальність працівників закладів охорони здоров’я⭐ Взаємини з пацієнтами та їхніми родичами: як уникнути суду ⭐ Взаємини з керівництвом закладу охорони здоров’я⭐ Заходи державного нагляду ⭐ Тема в ПОДАРУНОК: Надаємо платні послуги без порушень